Se hvor langt vi er nået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2009

Jules

Sikke en omgang Vi er ved at lave vores overetage....
Hvor langtid har det i har lavet indtil videre taget?

Julie - Som glæder sig vildt til at få værelser ovenpå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

Diana...

Jules skriver:

Sikke en omgang Vi er ved at lave vores overetage....
Hvor langtid har det i har lavet indtil videre taget?

Julie - Som glæder sig vildt til at få værelser ovenpå

ca 3 måneder Og det så det du ser på billederne vi har lavet på de ca 3 måneder de første billeder var sådan det så ud da vi kom rigtig igang.

Det kan jeg sgu godt forstå. Jeg glæder mig os bare til vi skal flytte ind her slut september start oktober men der det jo så kun under etage der er færdig og så går vi igang udvendig og så første salen. 

Har der hele tiden været overetage eller er det noget i laver?

Knus

Anmeld

16. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

Ihh, hvor er I gode og så med et barn samtidig...godt det går stærkt, er ikke meget værre end at bygge om-smiler
Glæder mig til at se mere når I er længere..
Knus..

Tak   

Jeg har skam ikke været med til det så Lucas har min fulde opmærksomhed  Så det kan Claus tage æren for  Men han arbejder faktisk kun i weekenderne og når han har fri fra arbejde det meget sjældent han er ude og arbejde om aften der han for træt  

Men vi har os fået hjælp af familie og venner så det super og derfor vi er nået så langt 

Knus til dig

Anmeld

16. juli 2009

Diana...

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Det går da fremad  Dejlig hjemmeside I har lavet.

Tak for det 

Knus

Anmeld

16. juli 2009

Jules

Diana... skriver:

ca 3 måneder Og det så det du ser på billederne vi har lavet på de ca 3 måneder de første billeder var sådan det så ud da vi kom rigtig igang.

Det kan jeg sgu godt forstå. Jeg glæder mig os bare til vi skal flytte ind her slut september start oktober men der det jo så kun under etage der er færdig og så går vi igang udvendig og så første salen. 

Har der hele tiden været overetage eller er det noget i laver?

Knus

Vi har haft huset i 2 måneder nu... Og da kærsten har skulle passe job og gå til eksamen er det først de sidste 14 dage der er sket noget
Men nu går det os stærkt... Vil tro vi er færdig i slutningen af august
Vi overtog huset med rå spær oven på så det var gjort klar til at man kunne starte... SKØNT!!!
Så vi skulle gerne have 170 kvm når vi er færdige...

Hold da op det er gået stærkt for jer så... det ser ud til at blive rigtig godt...

Dejligt med nogle mænd der har hænderne rigtig skruet på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.