Ny baby!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
15 svar
20 synes godt om
24. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Mød Dolly <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

DianaRJS

Mor og meget mere skriver:

Mød Dolly <3

Nååååååårh hvor er den skøn

stort tillykke med det nye familiemedlem

Anmeld

24. august 2013

Mor og meget mere

DianaRJS skriver:

Nååååååårh hvor er den skøn

stort tillykke med det nye familiemedlem

Tak  Jeg var faktisk imod, at vi skulle have en hund mere, men nu synes jeg, det er ret frygteligt, at jeg skal på lejrskole i morgen og være væk fra hende en hel uge 

Anmeld

24. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nurh den er nuttet! Vh stine

Anmeld

24. august 2013

wamse

Nuuurrhh hvor er hun fin - tillykke med hende

Anmeld

24. august 2013

DianaRJS

Mor og meget mere skriver:

Tak  Jeg var faktisk imod, at vi skulle have en hund mere, men nu synes jeg, det er ret frygteligt, at jeg skal på lejrskole i morgen og være væk fra hende en hel uge 

haha den følelse kender jeg godt

vi havde også en lille gravhund, eller vil sige min kæreste havde da vi flyttede sammen, og som børn følger den jo med men han fik også overtalt mig til at få en mere selvom jeg var imod og kunne næsten heller ikke forlade hende :p

dog var det for vores vedkommende "godt" vi fik en mere da hans desværre valgte at løbe ud foran en bil :/ hunden der aldrig gik ud af fordøren gjorde det desværre en dag vi var ved at tage madvare ind fra bilen :/

Anmeld

24. august 2013

B&J

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

hvor er den bare sød

Anmeld

24. august 2013

Mor og meget mere

DianaRJS skriver:

haha den følelse kender jeg godt

vi havde også en lille gravhund, eller vil sige min kæreste havde da vi flyttede sammen, og som børn følger den jo med men han fik også overtalt mig til at få en mere selvom jeg var imod og kunne næsten heller ikke forlade hende :p

dog var det for vores vedkommende "godt" vi fik en mere da hans desværre valgte at løbe ud foran en bil :/ hunden der aldrig gik ud af fordøren gjorde det desværre en dag vi var ved at tage madvare ind fra bilen :/

Århh, det var synd... Jeg håber, vi får glæde af begge vores vovser mange år endnu. 

Anmeld

24. august 2013

Faith

Årh hvor er hun kær!

Hun ligner vores Smilla på en prik. Verdens dejligste lab. Vi måtte desværre skille os af med hende fordi hun fik epilepsi og begyndte at vise truende adfærd overfor vores børn. Men for fanden hvor vi savner hende!

Stort tillykke med hende!

Anmeld

24. august 2013

Mor og meget mere

Faith skriver:

Årh hvor er hun kær!

Hun ligner vores Smilla på en prik. Verdens dejligste lab. Vi måtte desværre skille os af med hende fordi hun fik epilepsi og begyndte at vise truende adfærd overfor vores børn. Men for fanden hvor vi savner hende!

Stort tillykke med hende!

Tak! Stakkels jer og stakkels jeres Smilla 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.