Den sidste uges tid har James spist mindre og mindre om dagen, og typisk afviser han brystet. Jeg kan nogen gange få ham til at spise, hvis jeg står og vugger ham i armene imens, men så sluger han mega meget luft, og det er bare slet ikke en holdbar løsning. Til gengæld spiser han mange gange om natten, det er lige i øjeblikket det eneste tidspunkt det fungerer, fordi han ikke er lysvågen når han spiser. Jeg er så en træthedszombie!!!
I dag har jeg ammet ham ÉN gang fra 8.30 til nu, og det vil sige én gang på 8 timer

Han sover lige nu. Der var en gang mere ud over, men den tæller ikke rigtig, for det var en af de der "vugge i arme"-amninger, hvor han kun fik et par slurke og så ikke ville mere.
Han har været i udmærket humør.
Hvad sker der lige her og hvad skal jeg gøre?
Vi er ved at træne ham til at tage flaske, da jeg skal på studie om lidt over en uge og far på barsel. Han vil ikke have flasken med min mælk, men i går lykkes det at få ham til at tage flasken med MME to gange. 1 x 70 ml og senere 1 x 90 ml. Men han har ikke fået de andre dage, så jeg er helt overbevist om at der ikke er sammenhæng mellem flasken og ammeprotest. Men det undrer og bekymrer mig at han fx i går afviste brystet, men tog flasken.
Han er 4 mdr og 11 dage, så synes jo altså ikke én gang mad på 8 timer hvoraf de fleste var vågne timer er nok
Anmeld