Fryse stegt flæskesteg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.151 visninger
14 svar
6 synes godt om
24. august 2013

Mamalou

Hej alle!

Jeg er blevet brændt af i aften, hvor jeg skulle have en veninde over til flæskesteg. Nu er der kun min søn og mig, og vi får aldrig spist en flæskesteg. Så jeg tænkte om jeg kan fryse den efter den er lavet? Måske i tern, så det er klar til at komme i en gang biksemad? Eller hvad tænker I? 

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

tarkoflen

Du kan sagtens fryse den til biksemad, det har vi før gjort med rester af alt muligt kød

Anmeld

24. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Mamalou skriver:

Hej alle!

Jeg er blevet brændt af i aften, hvor jeg skulle have en veninde over til flæskesteg. Nu er der kun min søn og mig, og vi får aldrig spist en flæskesteg. Så jeg tænkte om jeg kan fryse den efter den er lavet? Måske i tern, så det er klar til at komme i en gang biksemad? Eller hvad tænker I? 

Vh. Louise

Det kan du sagtens. Det gør de ude på mit arbejde og det var fint, bortset fra sværene de var ikke meget værd 

Anmeld

24. august 2013

Mamalou

tarkoflen skriver:

Du kan sagtens fryse den til biksemad, det har vi før gjort med rester af alt muligt kød

Det lyder godt! Det er nok også den måde vi nemmest får den spist

Anmeld

24. august 2013

LLN

Mamalou skriver:

Hej alle!

Vh. Louise

Hej

flæskesteg er altid lækkert. Hvis der nu er meget tilbage kan i jo lave flæskestegssanwich i morgen eller mandag. Du kan også sagtens skær resten i tern og fryse og det bliver rigtig lækkert til biksemad.

Anmeld

24. august 2013

Mamalou

VråJepsen skriver:

Det kan du sagtens. Det gør de ude på mit arbejde og det var fint, bortset fra sværene de var ikke meget værd 

Tænker også at det kun er kødet jeg vil gemme. Kan slet ikke lide svær, men det kan bettechefen, så masser til ham

Anmeld

24. august 2013

Mamalou

LLN skriver:

Hej

flæskesteg er altid lækkert. Hvis der nu er meget tilbage kan i jo lave flæskestegssanwich i morgen eller mandag. Du kan også sagtens skær resten i tern og fryse og det bliver rigtig lækkert til biksemad.

God idé med sandwich! Der bliver sikkert til begge dele. Min søn er ikke den store kødspiser, så jeg er nærmest alene mand om en flæskesteg

Anmeld

24. august 2013

trunte89

Jeg har flere gange frosset noget nakkesteg. Bare skåret i skiver til pålæg. Det er stadig lækkert når det kommer op.

Anmeld

24. august 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Hej alle!

Vh. Louise

Nu har du sikkert styr på stegen men tænker du også kunne skærer den til pålæg  Eller til flæskestegssandwich.

kan sagtens fryses, da jeg havde grillbar stegte jeg 2 store flæskestege ad gangen. Og frøs dem ned bagefter . Klar til brug

Anmeld

25. august 2013

Mamalou

bøllen skriver:

Nu har du sikkert styr på stegen men tænker du også kunne skærer den til pålæg  Eller til flæskestegssandwich.

kan sagtens fryses, da jeg havde grillbar stegte jeg 2 store flæskestege ad gangen. Og frøs dem ned bagefter . Klar til brug

Det er ret smart, at man kan fryse det på den måde. Nu lavede jeg godt nok resterne til tern til biksemad, men en anden gang kan jeg sagtens købe en større steg og fryse ned efter stegning til nem aftensmad en gang i mellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.