hjælp hurtig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

Mama1304

Skynd dig at ringe! Så kan du skrive bagefter hvordan det gik, hvis du vil det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

Anonym trådstarter

ulykke på ulykke... på vejen hen til tlf'en, snubler jeg ... og falder...og er gravid!!

Fantastsik!! Har snakket med dem. alt skal nok gå med den lille, da det kun var så lidt. skal holde øje med ham de næste 4-6 timer.

Nu har jeg to at tænke på om det går... min lille dreng.. og den lille i maven.... go dag til os!!

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

Mama1304 skriver:

Skynd dig at ringe! Så kan du skrive bagefter hvordan det gik, hvis du vil det.

kig lige nedenunder dit indlæg...

Anmeld

24. august 2013

Mama1304

Godt det ikke var alvorligt  

Ej puha, håber ikke der er sket noget med babyen? Hvor langt er du henne? Måske skal du lige ringe til fødegangen 

Anmeld

24. august 2013

Anonym trådstarter

Mama1304 skriver:

Godt det ikke var alvorligt  

Ej puha, håber ikke der er sket noget med babyen? Hvor langt er du henne? Måske skal du lige ringe til fødegangen 

jeg er 3 mdr henne...

Anmeld

24. august 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

omg!! det gør jeg!!! hvad kan der ske? er så bange!!!

Min søn fik fat i noget rengøringsprodukt til badeværelset for et par måneder siden. Jeg var der ikke, men opdagede han havde det i hånden, og jeg kunne lugte det på hans tøj og lidt hans ånde.

Jeg ringede straks til giftlinjen, som bad om præcise navn for produktet, og de kunne så fortælle mig, hvad jeg skulle holde øje med i løbet af dagen.

Et glas mælk er det første, jeg gav ham, da det kan få dem til at kaste det op igen eller neutralisere syren deri.

Jeg er sikker på, dit lille pus har det godt.

Anmeld

24. august 2013

komodo

baby i maven har det fint, den er pakket godt ind og med hensyn til den anden har min mindste lillebror engang indtaget en hel toiletdims og det var heldigvis bare sæbe

Anmeld

24. august 2013

MorVita

PT skriver:

Min søn fik fat i noget rengøringsprodukt til badeværelset for et par måneder siden. Jeg var der ikke, men opdagede han havde det i hånden, og jeg kunne lugte det på hans tøj og lidt hans ånde.

Jeg ringede straks til giftlinjen, som bad om præcise navn for produktet, og de kunne så fortælle mig, hvad jeg skulle holde øje med i løbet af dagen.

Et glas mælk er det første, jeg gav ham, da det kan få dem til at kaste det op igen eller neutralisere syren deri.

Jeg er sikker på, dit lille pus har det godt.

Har man indtaget noget man ikke ved hvad er, må man UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER kaste op..... 

Det kan være ætsende, også må det ikke komme op igennem systemet en gang mere, da det kan gøre mere skade end det allerede har gjort..... 

Anmeld

24. august 2013

NinaNymannMadsen

til en anden gang hvis et barn spiser noget wcrens eller andet rengøringsmiddel så mælk masser af mælk og så kontakt giftlinjen og forhøre dig hvordan du skal forholde dig.

godt det ikke var værre end det var.
husk at holde øje med om han kaster op eller ej for det må han nemlig ikke hvis det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.