Frustrations tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
20 svar
4 synes godt om
24. august 2013

Pcokate

hejsa piger. I denne måned skulle vi igang med æl teste for første gang men men midtvejs i perioden og uden en positiv æltest pletblødte jeg i 3 dage herefter blev æltestene mere og mere utydelige  Nu er der gået et par dage med det og jeg er begyndt at kunne trylle næsten positive test streg frem. Mine nippels er så ømme (jeg plejer at have inadvendte men nu titter de frem på må og få og gør ondt af tøj, bh og lign.),  humøret er som en rutsjebane (sådan her: ) og jeg er øm i den ene side af underlivet... Det har jeg aldrig før prøvet før Nogle herinde der har og ved i årsagen til hvorfor i reageret sådan (og hvor langtid havde i det sådan)? Knus mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

Nettemor

Har du prøvet at tage en g test?

Anmeld

24. august 2013

Pcokate

Nettemor skriver:

Har du prøvet at tage en g test?

Det er lige lovlig tidlig i cyklus tror jeg da min mens først kommer her mellem den 31/8-3/9 men det kunne da være dejligt 

Anmeld

24. august 2013

M&J87

Jeg har hørt at der er ikke noget der hedder næsten positiv æl test! Enten er de positive, ellers så er det ikke.

Anmeld

24. august 2013

Nettemor

Pcokate skriver:

Det er lige lovlig tidlig i cyklus tror jeg da min mens først kommer her mellem den 31/8-3/9 men det kunne da være dejligt 

Men du kunne jo Være blevet gravid i din forrige cyklus..

Anmeld

24. august 2013

Pcokate

M&J87 skriver:

Jeg har hørt at der er ikke noget der hedder næsten positiv æl test! Enten er de positive, ellers så er det ikke.

Det jeg mener er at stregen ligner at om nogle dage bliver den lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen Hvis jeg fortsætter med at teste. Ikke at den er lidt positiv nu.. 

Anmeld

24. august 2013

Pcokate

Nettemor skriver:

Men du kunne jo Være blevet gravid i din forrige cyklus..

Hmm det ville da være en dejlig tanke, jeg prøver at teste imorgen 

Anmeld

24. august 2013

Pcokate

Pcokate skriver:

Det jeg mener er at stregen ligner at om nogle dage bliver den lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen Hvis jeg fortsætter med at teste. Ikke at den er lidt positiv nu.. 

For det er jo noget vrøvl. Lidt positiv kan ælteste ikke blive (det ved jeg, inden jeg påbegyndte projektet læste jeg brugsanvisningen igennem 100 gange) desuden er der enorm mange tråde der netop omhandler lige det

Anmeld

24. august 2013

Sujan

Det lyder som om du har ægløsning..

Det er i hvert fald sådan jeg har det, når jeg har ægløsning

Anmeld

24. august 2013

Kløver

M&J87 skriver:

Må være enig, man ka. Ikke måle ud fra tydeligheden hvor langt man er i forhold til æl, for det kan svinge, af samme årsag skiftede jeg til de digitale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.