Så fik vi veloverstået vores MD-scanning idag, og lillemanden havde det rigtig godt!
Han vejede 316 gr. hvilken svarede til jeg skulle være 19+0, trods jeg er 19+5. Men jordemoderen sagde at det var helt perfekt!
Dog havde han noget væske på nyrerne, hvilket tit og ofte ses hos drengebørn. Vi skal derfor til en ekstra scanning i uge 32, hvor de tjekker op på hvordan det ser ud. Tit og ofte er det ret harmløst, og der vil temmelig sikkert ikke være noget unormalt at se til ekstra scanningen.
Efter scanningen skulle vi inde og tale med en læge. Det ventede vi så i 1 time og 10 minutter på, og samtalen tog 4 min!!! Det eneste lægen gjorde var at måle mit bt. og fortælle at min urin prøve var fin og så fik vi at vide at vi ville blive tilbudt to ekstra scanninger i uge 30+35 eftersom lillemanden er lavet ved ICSI. Det takkede vi ja tak til, og så kunne vi køre hjem.
Lidt spild af tid i min verden. Det kunne jordemoderen da have fortalt os.
Efter scanningen tog vi en tur i BabySam og shoppede barnevogn, autostol og ja, alt andet næsten. Det rendte op i 20000 kr
Godt at lillemanden har nogle gavmilde bedsteforældre
Men nu er ALLE de store og dyre ting også købt, samt dyner, lagner, madrasser osv. Det er skønt at tænke på. Resten er bare ren hyggeshopping. 
Anmeld