Vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
8 svar
1 synes godt om
23. august 2013

sof2013

Hej
Skal lige høre jer efter noget, evt nogen der kan hjælp mig lidt.
Min datter blir 3 mdr her på mandag, og tirsdag skal hun ha sin 3 mdr vaccination. Har hørt noget om de kan blive lidt utilpas. Er der nogen her inde der har været igennem det. Eller er det sjældent det sket.??

Håber nogen kan hjælpe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Cbank

sof2013 skriver:

Hej
Min datter blir 3 mdr her på mandag, og tirsdag skal hun ha sin 3 mdr vaccination. Har hørt noget om de kan blive lidt utilpas. Er der nogen her inde der har været igennem det. Eller er det sjældent det sket.??

Jeg følger gerne med i indslaget da min søn pt er 9 uger. 

Men jeg har hørt at de får feber?? 

Anmeld

23. august 2013

Kløver

Begge mine og alle jeg kender med småbørn har haft rektioner, fåtal som ikke har, men det værste har været feber men panodil er rigtig godt til at slå den ned og de kan godt blive lidt pylrede men er ovre indenfor et par dage

Anmeld

24. august 2013

AnthonsMor

sof2013 skriver:

Hej

Hej!
Min søn blev helt drænet for energi og fik feber samme aften, men det var væk næste morgen
Han spiste ikke så meget af gangen den dag, men indhentede det dagen efter

Anmeld

24. august 2013

Koen.

Tror det er meget normalt de bliver syge efter vaccination den ældste var meget meget syg i en hel uge (sker ikke så tit sagde lægen) og den yngste havde lige feber i et døgns tid og det var det

Anmeld

24. august 2013

UnderCover37

Vores søn blev ked af det daq den blev givet men det  var så også det eneste vi overhovedet mærkede til det!

Ingen feber, ingen utilpashed ellerændret adfærd

Anmeld

24. august 2013

Michelle88

Min datter blev vaccineret kl. 10 og kl. 20 ca. fik hun feber men det var væk igen kl. 4.. Ellers var hun bare pylret.. De abdre i min mødre gruppe har slet ikke reageret på det..

Anmeld

24. august 2013

DianaRJS

sof2013 skriver:

Hej

ingen af mine har haft det ved de tidligere vaccinationer...

den yngste er endnu ikk blevet skidt af dem, men den ældste blev det da han fik 5års vaccinen

Anmeld

24. august 2013

MissTas

sof2013 skriver:

Hej

min datter fik 40 i feber i ca. et døgn og derefter var det væk.. sørg for at få taget vaccinen om morgenen, for så kommer symp. ca. 12 timer efter og så passer det med sengetid, så de ikke selv når registrere det men i skal så holde lidt øje at hvis barnet skulle få feber, at i så kan afklæde lidt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.