Tidlig blefri og tøj dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2013

VIPpigen

skovrup skriver:

jeg har tænkt meget og længe over de bukser jeg laver til ham, de er med høj ribkant og det er faktisk egentlig det der gør dem lidt dumme at bruge, da min søns mave altså stikker lidt ud (16,5kg fordelt på 92 cm) 

Så tænker lidt at bruge en mindre bred elastik og lave ribkant på max 3 cm, det vil ændre det meget.....

Jeg ville lave en billig model, feks i lagenlærred. Så kan du prøve dem på ham, og tage af de forskellige steder.

Det kræver ikke meget at lave sine egne modeller, bare lidt konstruktion, og når du først har en grundmodel, så kan du sy ALT.

Hvad med en fake gylp, det giver også noget fedt til looket, og evt en fake knap. Det er de små ting der nogen gange tæller. Og prøv at lave en ombukket kant med elastik i stedet for med rib. Og når der ikke længere er blemås, så skal taljen ikke være så høj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
VIPpigen skriver:

Jeg ville lave en billig model, feks i lagenlærred. Så kan du prøve dem på ham, og tage af de forskellige steder.

Det kræver ikke meget at lave sine egne modeller, bare lidt konstruktion, og når du først har en grundmodel, så kan du sy ALT.

Hvad med en fake gylp, det giver også noget fedt til looket, og evt en fake knap. Det er de små ting der nogen gange tæller. Og prøv at lave en ombukket kant med elastik i stedet for med rib. Og når der ikke længere er blemås, så skal taljen ikke være så høj

Tror jeg skal have lært at lave en snyde gylp og lommer, det vil hjælpe ufattelig på looket :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.