Så blev lille tiger også 11 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
3 svar
5 synes godt om
23. august 2013

christina92

Ja det virker helt utroligt, men det er hun altså! Store pige

Hun stor trives stadig. Hun sidder ikke stille et eneste sekund af hendes vågne tid og falder i søvn af sig selv med det samme hun kommer i seng 

Hun vejer stadigvæk 8515 kg. men der er ikke noget at sige til hun ikke tager på med det aktivitetsniveau  Hun bliver så lang så lang.

Hun går ikke endnu, hun stoler ikke helt selv på hun kan, men det kommer den dag hun er klar, Hun går fint når vi bare holder hende i den ene hånd

Hun elsker at være i DP og har nogle dage slet ikke tid til at komme med hjem. Hun snakker og snakker og bliver bedre og bedre til at forme lydene.

Min skønne Tiger er stadig ligeså mild, glad og lattermild som hun altid har været

Jeg kan slet ikke vægle hvilke billeder i skal se fra hendes månedsbilleder, så det er vidst nemmere I bare går ind og ser dem alle sammen

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.353931001403968.1073741864.310447549085647&type=1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2013

christina92

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Ja det virker helt utroligt, men det er hun altså! Store pige

Hun stor trives stadig. Hun sidder ikke stille et eneste sekund af hendes vågne tid og falder i søvn af sig selv med det samme hun kommer i seng 

Hun vejer stadigvæk 8515 kg. men der er ikke noget at sige til hun ikke tager på med det aktivitetsniveau  Hun bliver så lang så lang.

Hun går ikke endnu, hun stoler ikke helt selv på hun kan, men det kommer den dag hun er klar, Hun går fint når vi bare holder hende i den ene hånd

Hun elsker at være i DP og har nogle dage slet ikke tid til at komme med hjem. Hun snakker og snakker og bliver bedre og bedre til at forme lydene.

Min skønne Tiger er stadig ligeså mild, glad og lattermild som hun altid har været

Jeg kan slet ikke vægle hvilke billeder i skal se fra hendes månedsbilleder, så det er vidst nemmere I bare går ind og ser dem alle sammen

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.353931001403968.1073741864.310447549085647&type=1

Fantastisk update, og vidunderlige billeder! Hold op, hvor er hun skøn 

Anmeld

25. august 2013

christina92

emmagirl skriver:

Fantastisk update, og vidunderlige billeder! Hold op, hvor er hun skøn 

Tusind tak søde Emma

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.