Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja nu virker det på kroppen som om mens er lige på trapperne det betyder at vi forhåbenligt snart kan melde os til vores 1 IVF forsøg... desværre i lang protokold så vi når ind i oktober iden der er æo men stadig nu sker der forhåbenligt snart noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Skønt at du snart kan komme i gang, det er altid spændende at kunne tilmelde sig en ny behandling Jeg håber ikke at tiden vil føles for lang.
Skønt at du snart kan komme i gang, det er altid spændende at kunne tilmelde sig en ny behandling Jeg håber ikke at tiden vil føles for lang.
jeg skal ærligt indrømme at jeg er meget spændt på hvor lang tiden kommer til at føles... heldigvis er vi en travl familie faktsik så meget at min mand og jeg ofte laver sjov med at vi aldrig ville ha fået børn sammen hvis vi kunne på egen hånd da det ville kræve at vi rentfaktisk havde tid til at være sammen uden børn... så med lidt held kommer tiden til at flyve fordi vi har så meget at se til men jeg frygter at det bliver noget andet når man nu når der til at man er i gang lige nu er der jo ikke fokus på det på samme måde fordi vi venter på at melde os...
salix skriver: jeg kal ærligt indrømme at jeg er meget spændt på hvor lang tiden kommer til at føles... heldigvis er vi en travl familie faktsik så meget at min mand og jeg ofte laver sjov med at vi aldrig ville ha fået børn sammen hvis vi kunne på egen hånd da det ville kræve at vi rentfaktisk havde tid til at være sammen uden børn... så med lidt held kommer tiden til at flyve fordi vi har så meget at se til men jeg frygter at det bliver noget andet når man nu når der til at man er i gang lige nu er der jo ikke fokus på det på samme måde fordi vi venter på at melde os...
jeg kal ærligt indrømme at jeg er meget spændt på hvor lang tiden kommer til at føles... heldigvis er vi en travl familie faktsik så meget at min mand og jeg ofte laver sjov med at vi aldrig ville ha fået børn sammen hvis vi kunne på egen hånd da det ville kræve at vi rentfaktisk havde tid til at være sammen uden børn... så med lidt held kommer tiden til at flyve fordi vi har så meget at se til men jeg frygter at det bliver noget andet når man nu når der til at man er i gang lige nu er der jo ikke fokus på det på samme måde fordi vi venter på at melde os...
Putomanen skriver: Jeg tror, desværre, at det er meget naturligt, at man fokusere mere på det, når man er i behandling, og at tiden derfor føles meget mere lang og ulidelig. Især lang behandling kan føles laaaang.Men det er en rigtig god ting, at i fylder jeres hverdag op med en masse ting, så det kan tage lidt fokus.Jeg for dig
Jeg tror, desværre, at det er meget naturligt, at man fokusere mere på det, når man er i behandling, og at tiden derfor føles meget mere lang og ulidelig. Især lang behandling kan føles laaaang.Men det er en rigtig god ting, at i fylder jeres hverdag op med en masse ting, så det kan tage lidt fokus.Jeg for dig
takker... hvordan går det med dig og din rugning?? hvornår var det du skal ha blodprøve?
salix skriver: takker... hvordan går det med dig og din rugning?? hvornår var det du skal ha blodprøve?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128