Årh, nej .. Din stakkel
- Sikke en smerte at gå rundt med ! Kender det kun alt for godt det med at udskyde sin genoptræning.
Jeg har selv dårlig ryg i følge af skævhed (36 grader skæv - Min rygsøjle er formet som et 'S') + 3 cemtimeteres forskel på mine ben, hvilket også giver en kæmpe belastning i ryggen.
Allerede som 12 årige, var jeg til tjek på hospitalet, fordi der var ½ cm, forskel på mine ben, og det kunne skade min fremtid, men beskeden dengang var :
"Det vokser du fra" - Var på hospitalet igen som 15årige, nu med 1½ cm. forskel, og igen samme besked : "Det vokser du fra".
Da jeg så var til 5 ugers tjek med Emil, fik jeg lægen til at kigge lidt på min ryg, og der fik jeg den besked at hvis jeg ikke kom i træning omgående, for at lærer at gå ordentlig, sidde ordentlig, og skade min ryg mindst muligt, ville jeg være førtidpensionist, allerede som 45 årige -
FEDT!
Samtidig sagde hun at for at være god ved mig selv, skulle jeg helst få børn, inden jeg var 26-28 år, ellers ville jeg komme til at lægge ned hele graviditeten, fordi min ryg kun bliver mere og mere skæv med årene.
(Hun sagde endda at jeg skulle klage til patientklagenævnet, pga. af den behandling jeg fik da jeg var mindre .. Deres måde at være "ligeglad" på, gør at jeg idag, faktisk er 20% invalid)
Desværre kan jeg ikke begynde i træning lige nu, både pga. ventelisten, men også fordi jeg selv står midt i en flytning, og en barnedåb, som begge ting skal ske inden for de næste 3 uger, så jeg kan simpelthen ikke overskue det.
Jeg håber ALT det bedste for dig - Virkelig ! Alt muligt god bedring, herfra.
KÆMPE knus og tanker til dig !