Min mand er kold og ukærlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. august 2013

Anonym trådstarter

Hvordan ændre man det? Han ved det godt selv og ønsker ikke at være sådan, han såre mig tit, og er faktisk røvligeglad. Han siger bare at han ville være anderledes hvis han kunne. Jeg føler mig slet ikke elsket. Føler han hader mig og vil ødelægge mit liv for sjov. :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

MorDk

Du bliver nød til at tænke om du kan og vil leve med sådan en mand. Har han altid været sådan? Har han ændret sig? Er der sket noget i hans liv der kunne være med til at ændre hans personlighed? Har han en depression? Hvordan er du over for ham? Det kan være mange ting. Men kun du kender ham bedst. Og kun du kan tage beslutningen om du har lyst til at blive i et forhold, hvor du ikke føler dig elsket. Personligt ville jeg ikke blive i sådan et forhold, hvor jeg følte mig utilpas.

Anmeld

23. august 2013

lycly

DU kan ikke ændre ham, det kan han kun selv. Og hvis han vil, så kan han også.
Og hvis ikke, så må du overveje om du fortjener det. Alle fortjener at være sammen med en der får en til at føle sig elsket. Alt andet er ikke acceptabelt i et parforhold.

Anmeld

23. august 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Sådan som du beskriver ham i den meget korte beskivelse kunne det godt lyde til at han måske har en psykisk lidelse...

måske han har det der hedder skizoid.. det er netop at man ikke altid overvejer (for andre virker det til at man er ligeglad) at det kan såre andre elelr genere dem at man gør de ting man siger og gør...

hvis han har haft en barndom med mange problemer og oplevet svigt så ville jeg klart anbefale at få ham henvist via egen læge til psykiatrisk afdeling så de kan snakke med ham og prøve at finde en vej til han får det bedre...

MEN MEN MEN det vil KUN virke hvis han selv er indstillet på det... og han virkelig mener at han gerne vil ændre sine tanke/handlemønstre... ellers kan de ikke gøre noget for så er han lukket og tager ikke imod de små tankeændringer de kan give ham gennem deres samtaler med ham...

Anmeld

24. august 2013

MikeyMike & Mor

Var han også sådan da i mødte hinanden?

Og hvor længe har i været sammen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.