Er bare så ked af det :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
12 svar
7 synes godt om
23. august 2013

bobbles

Ja virkelig lorte morgen min store pige har ligget syg to dage med feber. Det er så min kæreste der har været hjemme ved hende de to dage. Hun er så blevet frisk men nu er vores lille pige blevet syg med ræser mave hun lider meget af dårlig mave så har jeg taget en hjemme dag med hende men jeg skulle jo stadig aflevere vores store pige i skole og kommer ud til p pladsen til vores bil og møder dette syn! overhovedet ikke en god start på weekenden!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Sander&Vitus-Mor

bobbles skriver:

Ja virkelig lorte morgen min store pige har ligget syg to dage med feber. Det er så min kæreste der har været hjemme ved hende de to dage. Hun er så blevet frisk men nu er vores lille pige blevet syg med ræser mave hun lider meget af dårlig mave så har jeg taget en hjemme dag med hende men jeg skulle jo stadig aflevere vores store pige i skole og kommer ud til p pladsen til vores bil og møder dette syn! overhovedet ikke en god start på weekenden!

god bedring med hende! 

Og hvor er det træls, at folk ikke kan lade ens ting være.. Håber din dag bliver bedre! 

Anmeld

23. august 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår

Øv, hvor ærgeligt.

Rigtig god bedring til din datter

Anmeld

23. august 2013

bobbles

VråJepsen skriver:

god bedring med hende! 

Og hvor er det træls, at folk ikke kan lade ens ting være.. Håber din dag bliver bedre! 

Mange Tak er bare så tosset over folk ikke kan kende forskel på dit og mit!

Anmeld

23. august 2013

Clarasmor2010

Føj tænk at folk ikke har noget bedre og lave!! Øv altså håber hejres weekend bliver god tros sygdom syg dumme mennesker :-)

Anmeld

23. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er simpelhen bare så frækt, at folk ik ka finde ud ad at holde nallerne for sig selv! 

Og rigtig god bedring! Vh stine

Anmeld

23. august 2013

MortilElias2010

bobbles skriver:

Simpelthen svineri! Det er bare IKKE okay! 

Anmeld

23. august 2013

1990h

bobbles skriver:

ej for fanden noget svineri!!

Anmeld

23. august 2013

2721

God bedring med den lille

Det lyder godt nok som nået af en uge
Hvor er det bare bittert at folk ikke kan kende forskel på dit og mit

Anmeld

23. august 2013

jydeinden

folk kan bare ikke længere kende forskel på dit og mit og ja det er møg bittert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.