lussinge syge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.230 visninger
8 svar
1 synes godt om
23. august 2013

DianaRJS

jeg smed i går et billede op af min søns skulder der var fuldt med "eksem" i dag er det på kinderne og ligner rigtig meget lussinge syge.

nu er mit spørgsmål så hvordan er det lige med gravide og lussinge syge? har aldrig selv haft det......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

DianaRJS

DianaRJS skriver:

jeg smed i går et billede op af min søns skulder der var fuldt med "eksem" i dag er det på kinderne og ligner rigtig meget lussinge syge.

nu er mit spørgsmål så hvordan er det lige med gravide og lussinge syge? har aldrig selv haft det......

bare lige for at vise det, men hans kinder så sådan her ud til morgen.... skal siges det er en anelse mere rødt end det ser ud til, men var nødt til at have blitz på min mobil da vi har meget dårligt lys lige pt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2013

Maja88

Det ligner meget godt..

Du skal ned til din læge og få taget en blodprøve, som kan fortælle om du har haft det tidligere...

Hvis du har så bare rolig.. eller skal du blodprøve screenes hver 14 dag indtil sidate udbrudbi inst. 

Han må gerne komme i inst.  For så snart udslettet er i udbrud smitter han ikke.. har han gjort hvis det er.. men husk at oplyse inst om det

Anmeld

23. august 2013

DianaRJS

Maja88 skriver:

Det ligner meget godt..

Du skal ned til din læge og få taget en blodprøve, som kan fortælle om du har haft det tidligere...

Hvis du har så bare rolig.. eller skal du blodprøve screenes hver 14 dag indtil sidate udbrudbi inst. 

Han må gerne komme i inst.  For så snart udslettet er i udbrud smitter han ikke.. har han gjort hvis det er.. men husk at oplyse inst om det

ifølge min kære mor har jeg ikke haft det...

men lægen bliver self under alle omstændigheder ringet til når de åbner vilel bare lige forhøre mig herinde inden

men prøvede at google det, og der kommer 700 forskellige svar på hvor dårligt det er når man er gravid og ikke har haft det, så er ski ikke rigtig til at finde ud af....

Anmeld

23. august 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

men lægen bliver self under alle omstændigheder ringet til når de åbner vilel bare lige forhøre mig herinde inden

men prøvede at google det, og der kommer 700 forskellige svar på hvor dårligt det er når man er gravid og ikke har haft det, så er ski ikke rigtig til at finde ud af....

Men ma  kan have haft det udeb at vide det..

Men skriver som jeg gør.. for har selv været møllen igennem her i graviditeten..

An skal holdes øje med for bliver fosteret smittet skal man scannes oftere for at se om det vil få en betydning. 

Der er ikke påvist dødsfald eller misdannelser i forbindelse med lussingesyge.. da lægerne i dag er så gode til at behandle det og det er sjældent baby får det, bare fordi mor gør.. men derfor skal man jo holde øje alligevel..

Anmeld

23. august 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

Har lige skrevetbi den anden tråd

Anmeld

23. august 2013

Maja88

DianaRJS skriver:

Hverken manden eller jeg fik lussingesyge selvom datteren fik det og flere børn i dp

Anmeld

23. august 2013

2babygirls

DianaRJS skriver:

Min mor sagde også at det havde jeg ikke haft, men blodprøvers viste at jeg havde, så krydser fingre for dig

Anmeld

23. august 2013

gokkelok

nældefeber vandrer, så det er ikke udelukkende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.