Bon bon land - hvor strikse er de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
7 svar
2 synes godt om
23. august 2013

Maja_4000

Vi skal i bon bon land i morgen og Caroline skal selvfølgelig med
Børn under 90 cm er gratis og da hun fik lavet pas for en måned siden blev hun med lidt god vilje målt til 93 :p
Tror I hun kan slippe gratis ind? :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

EnSødMor

Så vidt jeg husker så har de sådan en målepind henne ved indgangen, der kan de måske godt bede hende om at gå hen og stille sig, men jeg ved ikke om de bare lader hende smutte igennem eller hvordan...

håber da de ser bort fra de 3 cm...  

god tur derhen.

Anmeld

23. august 2013

Frk. Himmelblå

Maja_4000 skriver:

Børn under 90 cm er gratis og da hun fik lavet pas for en måned siden blev hun med lidt god vilje målt til 93 :p

Det gætter jeg da på, hun godt kan. Jeg har aldrig oplevet andet, de steder vi har besøgt, end at man som forælder oplyser, hvor gammel ens barn er, og så tager de det for gode varer.

Men er måske lidt usikker på, hvorfor I vil ud i det? Kan I ikke bare for egen sjælefreds skyld måle hende, så I VED, hvor høj hun reelt er, - det kan jo være, at I slet ikke behøver tænke i snyd.. 

Men altså 90 eller 91 - pyt da med det..

Anmeld

23. august 2013

LinLin

Jeg tror de er strikse alle steder hvor det er noget med højde .... I Lalandia har de i hvert fald en målepind de bruger ved rutsjebaner og der blev min søn afvist selvom han kun manglede 3 cm....

Synes i øvrigt at "højde"- inddling er uretfærdigt ifht bare at tage efter alder.... Så er det jo ikke ens for alle da nogle vokser hurtigt (og så ex kan komme gratis ind kortere tid) eller vokser langsomt og fx ikke kan prøve nogle forlystelser samtidig med derees jævnaldrene men det er jo en anden snak!

Anmeld

23. august 2013

C-Dog

Vi har lige været der. Fuld pris for en rolling der også lige var 3 cm for høj. Lidt surt når han ikke skulle prøve andet end legepladserne derinde :-) men sådan er det jo, det ved man.

Anmeld

23. august 2013

Nadia Maya

Vi var der for et par uger siden..
Rosa er lige 90 cm.

Vi betalte ikke for hende, men frække som vi er - prøvede hun alt hvad hun kunne, som hvis vi havde betalt..

Frækt? Måske..

Hun blev målt en gang og i indgangen, sad hun i klapvognen..

Anmeld

23. august 2013

Noneother

Nadia Maya skriver:

Vi var der for et par uger siden..
Rosa er lige 90 cm.

Vi betalte ikke for hende, men frække som vi er - prøvede hun alt hvad hun kunne, som hvis vi havde betalt..

Frækt? Måske..

Hun blev målt en gang og i indgangen, sad hun i klapvognen..

HaHa. Vi gjorde lige nøjagtig det samme sidste år. Han var vist 89 der.. men med sko kunne han lige passere, når der skulle prøves ting.

-og han blev ikke målt i indgangen, nogen af de gange vi var dernede, hvilket er ret ofte..

Anmeld

23. august 2013

Frk. Himmelblå

LinLin skriver:

Jeg tror de er strikse alle steder hvor det er noget med højde .... I Lalandia har de i hvert fald en målepind de bruger ved rutsjebaner og der blev min søn afvist selvom han kun manglede 3 cm....

Synes i øvrigt at "højde"- inddling er uretfærdigt ifht bare at tage efter alder.... Så er det jo ikke ens for alle da nogle vokser hurtigt (og så ex kan komme gratis ind kortere tid) eller vokser langsomt og fx ikke kan prøve nogle forlystelser samtidig med derees jævnaldrene men det er jo en anden snak!

Ja, jeg er meget enig i, at det er meget uretfærdigt. Jeg har fx en datter med overvækst, og hun var altså kun lige fyldt et år, da hun skulle betale i Bon Bon land, kan jeg se i det her indlæg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.