Opate på dilemma om gymnastik. .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
12 svar
2 synes godt om
22. august 2013

MyLove E

Så nu har jeg valgt og han er meldt til gymnastik i nabobyen

Vi starter 5.sep Ihhh jeg glæder mig:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

B&J

jeg tror 100% det er noget han vil elske det lyder bare så godt

vil også gerne have daniel til gymnastik, men det er bare så dårlige tidspunkter håber det er bedere næste år

Anmeld

22. august 2013

MyLove E

B&J skriver:

jeg tror 100% det er noget han vil elske det lyder bare så godt

vil også gerne have daniel til gymnastik, men det er bare så dårlige tidspunkter håber det er bedere næste år

Her er det faktisk okay fra 16.15 -17.15:-D

Anmeld

22. august 2013

B&J

Tauf skriver:

Her er det faktisk okay fra 16.15 -17.15:-D

ej en god tid her fra det fra 17.00 til 17.30 og daniel skal helst spise 17.30 ellers bliver han for over sulten og vil slet ikke spise så selv om han får noget kl 15.30-16 når vi kommer hjem så vil valgte at ikke ville til gynmastik

Anmeld

22. august 2013

MyLove E

B&J skriver:

ej en god tid her fra det fra 17.00 til 17.30 og daniel skal helst spise 17.30 ellers bliver han for over sulten og vil slet ikke spise så selv om han får noget kl 15.30-16 når vi kommer hjem så vil valgte at ikke ville til gynmastik

Vi plejer at spise kl seks så det passer jo helt fint til os:-D

Anmeld

22. august 2013

B&J

Tauf skriver:

Vi plejer at spise kl seks så det passer jo helt fint til os:-D

ja det gør det 100% det kan jo ikke være beder

Anmeld

22. august 2013

Nettemor

B&J skriver:

ja det gør det 100% det kan jo ikke være beder

Kunne I ikke evt have rugbrødsmadder med til ham, som han så kan spise inden I kører hjem? Altså hvis I virkelig gerne vil afsted.. Vi gjorde det en overgang til svømning..

Til Tanja: super godt valg

Anmeld

22. august 2013

B&J

Nettemor skriver:

Kunne I ikke evt have rugbrødsmadder med til ham, som han så kan spise inden I kører hjem? Altså hvis I virkelig gerne vil afsted.. Vi gjorde det en overgang til svømning..

Til Tanja: super godt valg

jaaa det kan vi men så vil han ikke spise aftensmad for så siger han jo han har spist... vi køber meget i rammer fordi han er en lille små spiser og vi ved når vi endelig kan få noget i ham så vi lytter først til det og krydser finger for gynmastik bliver en anden kl...

ellers må vi undvære

Anmeld

22. august 2013

Nettemor

B&J skriver:

jaaa det kan vi men så vil han ikke spise aftensmad for så siger han jo han har spist... vi køber meget i rammer fordi han er en lille små spiser og vi ved når vi endelig kan få noget i ham så vi lytter først til det og krydser finger for gynmastik bliver en anden kl...

ellers må vi undvære

Jeg tænkte også at det skulle erstatte aftensmaden. Altså ligesom hvis man får rugbrød en aften.
Men som du siger så er det vigtigste at jeres hverdag fungere ordentligt

Anmeld

22. august 2013

B&J

Nettemor skriver:

Jeg tænkte også at det skulle erstatte aftensmaden. Altså ligesom hvis man får rugbrød en aften.
Men som du siger så er det vigtigste at jeres hverdag fungere ordentligt

ja nemlig, for tænker også tit hvis han nu kun spiser en halv så vil jeg blive lidt ked forhold til hvad jeg ved hvad han spiser til aftensmad... men det var nu nok også mere hvis vi skal frem og tilbage vild et tage 20 minutter hver vej på en cykel ikke sikkert han syntes det er super sjovt først er hjemme kl 17.50 skal i seng kl 18.45 for han er ordenlig hvilet ud til næste dag ja han er 3½ men skal stadig sove min 12 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.