Gravid på trods af MEGET dårligt sædtal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
7 svar
11 synes godt om
22. august 2013

Anonym trådstarter

Bare en lille historie, for at give håb

Min mand havde et sædtal på en mio, og de var nogle utrolig dovne svømmere, så godt som inaktive.

Vi blev sat i gang med ICSI, men det lykkedes desværre ikke Jeg syntes at det var en hård omgang, med sprøjter i maven og hormoner der gik amok, og ja, så gjorde det negative resultat jo ondt

Meningen var at vi skulle igang med det næste forsøg måneden efter, men jeg ringede ind og sagde, at jeg gerne ville udsætte det nogle måneder....

Så tog mig og manden på et lille weekend-cruise til Norge, for at nyde hinanden og få det hele på afstand...-en masse Bloody Mary´s, dans og ja, lidt lagengymnastik

2 uger efter vågnede jeg op med MEGET spændte bryster....VOILA...jeg var gravid!!!! Helt naturligt!!

Nu er prinsessen 3 år Og jeg vil SÅÅÅÅÅÅ gerne have en til...-tror bare slaget er tabt på forhånd, da jeg imidlertid er blevet 36 år, og ja, mandens sædtal er næppe blevet bedre med årene..

MEN never give up!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Min mand havde et sædtal på en mio, og de var nogle utrolig dovne svømmere, så godt som inaktive.

Vi blev sat i gang med ICSI, men det lykkedes desværre ikke Jeg syntes at det var en hård omgang, med sprøjter i maven og hormoner der gik amok, og ja, så gjorde det negative resultat jo ondt

Meningen var at vi skulle igang med det næste forsøg måneden efter, men jeg ringede ind og sagde, at jeg gerne ville udsætte det nogle måneder....

Så tog mig og manden på et lille weekend-cruise til Norge, for at nyde hinanden og få det hele på afstand...-en masse Bloody Mary´s, dans og ja, lidt lagengymnastik

2 uger efter vågnede jeg op med MEGET spændte bryster....VOILA...jeg var gravid!!!! Helt naturligt!!

Nu er prinsessen 3 år Og jeg vil SÅÅÅÅÅÅ gerne have en til...-tror bare slaget er tabt på forhånd, da jeg imidlertid er blevet 36 år, og ja, mandens sædtal er næppe blevet bedre med årene..

MEN never give up!!!

Dejlig historie

Håber du bliver gravid igen

Anmeld

22. august 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

MEN never give up!!!

Oplevede noget nær det samme, mandens tal var på 1,5 mio ved begge vores inseminationsforsøg . Nåede ikke 3. forsøg pga ferielukket hos klinikken så vi måtte bare øve os dobbeltsengen hjemme og det kom der så min søn på 5 måneder nu ud af

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

Hvor fantastisk!!

Man føler sig som verdens heldigste!!!

Anmeld

22. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Hvor fantastisk!!

Man føler sig som verdens heldigste!!!

Fantastisk.

Håber en af de 20 mio jeg er insemineret med finder vej

Anmeld

22. august 2013

Roselil

Profilbillede for Roselil

MEN never give up!!!

Hej, også en lille/STOR soltrålehistorie herfra Vi fik vores første barn ved 4. mikroinsiminationsforsøg og her 2 1/2 år efter er jeg pludselig blevet naturligt gravid. Og det på trods af, at lægerne har sagt at vi havde så godt som 0 change for at blive gravide ved naturmetoden.

Til TS, jeg er 33 og manden er 45 og hans sædtal er ikke blevet dårligere siden han var først i 30erne..

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

Så er der håb endnu jo!!

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Hej, også en lille/STOR soltrålehistorie herfra Vi fik vores første barn ved 4. mikroinsiminationsforsøg og her 2 1/2 år efter er jeg pludselig blevet naturligt gravid. Og det på trods af, at lægerne har sagt at vi havde så godt som 0 change for at blive gravide ved naturmetoden.

Til TS, jeg er 33 og manden er 45 og hans sædtal er ikke blevet dårligere siden han var først i 30erne..

Hvad er din mands sædtal?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.