Dilemma om gymnastik.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
8 svar
6 synes godt om
22. august 2013

MyLove E

Vi bor i et lille landsamfund med en masse små byer tæt på hinanden :-D
I vores by er der gymnastik fra 3-6år og jeg har snakket med hende som har gymnastikken og hun vil gerne lade han prøve nogen gange . Han er jo kun 2 og 3mdr. De starter efter efterårs ferien:-D

Men i naboby er der noget mor/barn for årgang 10/11. Starter her nu i september.

Jeg vil meget gerne havde ham til noget snart. Men kan ikke rigtig finde ud hvor jeg skal starte vil jo gerne støtte vores lokal..

Ih hvad skal jeg gøre???? Ih altså hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Nettemor

Hej søde Tanja

Jeg tror da jeg ville lade ham starte i nabobyen. Det er nu det starter og passer til hans alder. Fra mit synspunkt ville det være lidt ærgerligt at vente til oktober og det så viser sig at han er lidt for lille i forhold til de andre og det de laver. Der er trods alt langt op til en på 6 år.

Så kan han næste år gå i hjembyen.

Selv om man gerne vil støtte lokalt så må man også se på hvad der tilbydes lokalt. I det her tilfælde tilbyder de ikke det i har behovet for. Og mon ikke det er for ikke at konkurrere med nabobyen.. ?

Anmeld

22. august 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ville lade ham starte i nabobyen

Jeg tænker at der er et enormt stort spring fra 2 - 6 år.

Så kan han starte i jeres egen by næste år

Anmeld

22. august 2013

MyLove E

Nettemor skriver:

Hej søde Tanja

Jeg tror da jeg ville lade ham starte i nabobyen. Det er nu det starter og passer til hans alder. Fra mit synspunkt ville det være lidt ærgerligt at vente til oktober og det så viser sig at han er lidt for lille i forhold til de andre og det de laver. Der er trods alt langt op til en på 6 år.

Så kan han næste år gå i hjembyen.

Selv om man gerne vil støtte lokalt så må man også se på hvad der tilbydes lokalt. I det her tilfælde tilbyder de ikke det i har behovet for. Og mon ikke det er for ikke at konkurrere med nabobyen.. ?

Du har ret tak.. Vil skynde mig at melde ham til i nabobyen:-D

Anmeld

22. august 2013

MyLove E

AnjaM skriver:

Jeg ville lade ham starte i nabobyen

Jeg tænker at der er et enormt stort spring fra 2 - 6 år.

Så kan han starte i jeres egen by næste år

Det er det nemlig:-)

Anmeld

22. august 2013

MomInTheMaking

Tauf skriver:

Vi bor i et lille landsamfund med en masse små byer tæt på hinanden :-D
I vores by er der gymnastik fra 3-6år og jeg har snakket med hende som har gymnastikken og hun vil gerne lade han prøve nogen gange . Han er jo kun 2 og 3mdr. De starter efter efterårs ferien:-D

Men i naboby er der noget mor/barn for årgang 10/11. Starter her nu i september.

Jeg vil meget gerne havde ham til noget snart. Men kan ikke rigtig finde ud hvor jeg skal starte vil jo gerne støtte vores lokal..

Ih hvad skal jeg gøre???? Ih altså hvad skal jeg gøre?

Nabo byen skulle vel ikke være rødding? ville så gerne have Penny til sådan noget.

Anmeld

22. august 2013

MyLove E

Mom In The Making skriver:

Nabo byen skulle vel ikke være rødding? ville så gerne have Penny til sådan noget.

Nej det er Balling :-D Er hun også fra 11??

Anmeld

22. august 2013

MomInTheMaking

Tauf skriver:

Nej det er Balling :-D Er hun også fra 11??

Ja da. den 3 oktober 11.

Anmeld

22. august 2013

MyLove E

Mom In The Making skriver:

Ha

Ja da. den 3 oktober 11.

Har sendt dig en sms:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.