Kloster skriver:
Tusinde tak for svar. Ja netop pga min uvidenhed er jeg nødt til at starte et sted.
Jeg har en idé om at bruge det til afslapning/afkobling/en morfar. Få en indre ro og overskud. Se om det kan fange mig..
så vil jeg ikke anbefale yoga medmindre du er i god form, for det er alt andet end afslappende hvis du ikke er i god form og det gælder egentlig også lidt pilat synes jeg, men det kan da godt være når man har lavet det i noget tid at det ikke er så hårdt og man derefter så kan fokusere på at komme ind i sin egen verden og slappe af. Men du kan jo prøve og se, der findes jo også forskellige former indenfor yoga
men hvis det ikke er for motionensskyld så ville jeg nok sige at mindfullness er det letteste at starte med og meditation er for folk der er gode til mindfullness. Fordi ved mindfulness er der en der fortæller dig hvad du skal gøre og tænke på og på den måde kommer væk fra din hverdag, men ved meditation af det jeg har prøvet går ud på 100 % at holde fokus på ikke tænke på noget og det er godt nok svært ikke at tænke på noget hvis man ikke er lidt øvet synes jeg.
Anmeld