Ej hvor lækkert ironisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
7 svar
1 synes godt om
22. august 2013

Anonym trådstarter

.. min mens denne gang som startede dn 19 er MEGET meget brun i det! aD! den plejer altid at være helt rosa rød. men denne gang brun føj! vi prøver at blive gravide og hvis det ikke bliver i denne cyklus som er den 4 måned vi prøver, forsætter vi self . men er der andre der virkelig har brun mens hvor man bare tænker "mums"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

...,

Er det bare lidt brunt udflåd eller kommer der meget ligesom ved rigtig mens?
Jeg havde også brunt udflåd i starten af min graviditet..

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

Februar-Baby<3 skriver:

Er det bare lidt brunt udflåd eller kommer der meget ligesom ved rigtig mens?
Jeg havde også brunt udflåd i starten af min graviditet..

det lidt alla cocktail . det startede som slim, også når jeg tissede kom lange tråde med brun slim med lidt blod også meget blod med lidt slim. da vi havde sex her igår var der meget brunt udflåde ad!
synes ikke der har været så meget rødt i det det har faktisk været pænt meget brunt ! og mit mens er altid knald rødt! og når det render ud a mig i toilettet plejer det også være rødt og ikke brunligt med lange slim spor døjer sådan med oppuste hed og ondt i min ryg stadigvæk det brune er ved at aftage ligeså stille

Anmeld

22. august 2013

...,

Anonym skriver:

det lidt alla cocktail . det startede som slim, også når jeg tissede kom lange tråde med brun slim med lidt blod også meget blod med lidt slim. da vi havde sex her igår var der meget brunt udflåde ad!
synes ikke der har været så meget rødt i det det har faktisk været pænt meget brunt ! og mit mens er altid knald rødt! og når det render ud a mig i toilettet plejer det også være rødt og ikke brunligt med lange slim spor døjer sådan med oppuste hed og ondt i min ryg stadigvæk det brune er ved at aftage ligeså stille

Hmm tja det ved jeg så ikke, men det virker lidt som mens der måske bare er lidt anderledes denne gang.. Har ikke prøvet noget lignende

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

Februar-Baby<3 skriver:

Hmm tja det ved jeg så ikke, men det virker lidt som mens der måske bare er lidt anderledes denne gang.. Har ikke prøvet noget lignende

ja altså det er hvertfald en brun mens hahahah .
synes bare det er så ad! havde det dengang jeg ventede min søn også der var mit mens brunt! men tror næppe det graviditet

Anmeld

22. august 2013

Camille Mørch Andersen

Anonym skriver:

ja altså det er hvertfald en brun mens hahahah .
synes bare det er så ad! havde det dengang jeg ventede min søn også der var mit mens brunt! men tror næppe det graviditet

inden jeg blev gravid - havde jeg det altid sådan op til mens, og efter mens nogen gange også sammen med mens

Anmeld

22. august 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

.. min mens denne gang som startede dn 19 er MEGET meget brun i det! aD! den plejer altid at være helt rosa rød. men denne gang brun føj! vi prøver at blive gravide og hvis det ikke bliver i denne cyklus som er den 4 måned vi prøver, forsætter vi self . men er der andre der virkelig har brun mens hvor man bare tænker "mums"

Jeg har altid haft brunt udflåd inden jeg fik min mens, og lige når den skal til at stoppe bliver det også brunt..

Men ja, jeg har tit tænkt..... YUMMI

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg har altid haft brunt udflåd inden jeg fik min mens, og lige når den skal til at stoppe bliver det også brunt..

Men ja, jeg har tit tænkt..... YUMMI

har aldrig rigtigt døjet med det i brunt mit har alle dage været rosa rødt så derfor jeg bare tænkte badr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.