jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. august 2013

TNBC

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Mother-love

Omg. Slap dog af. Hun kan sgu da bare lade være med at have hendes søn til at rende rundt hvor de skater. Jesus!!!

Anmeld

22. august 2013

asff

Yurie skriver:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2399476/St reet-justice-Furious-mother-punches-skater-acciden tally-knocks-son-doing-trick-park.html

Jeg faldt lige over den her video og synes VIRKELIG at hun overeagere.

Roooooolig nu mama! 

Anmeld

22. august 2013

TNBC

Havanagila skriver:

Omg. Slap dog af. Hun kan sgu da bare lade være med at have hendes søn til at rende rundt hvor de skater. Jesus!!!

Ja og det er ingen voksne i nærheden. Det er overfald..

Anmeld

22. august 2013

Mother-love

Yurie skriver:

Ja og det er ingen voksne i nærheden. Det er overfald..

Jeg synes det er synd for ham skateren. For han har jo ikke en chance for at se den lille dreng. Og han ved jo nærmest ikke hvad han skal gøre af sig selv, når han opdager det er en lille dreng han har ramt. Og så brænder hun bare helt af

Anmeld

22. august 2013

Loa

Sindssyge k*lling!

Anmeld

22. august 2013

asff

asff skriver:

Roooooolig nu mama! 

tænker desuden også..: er det sundt for hendes søn, at se og lære, at det er iorden at slå? Det er sgu en underlig opdragelse! 

Anmeld

22. august 2013

lycly

Forstår godt hendes frustration, men hun overreagerer fuldstændig, hun har ingen ret til at slå ham, han gjorde det jo ikke med vilje og hun må jo holde lidt øje med sin dreng.

Jeg kunne måske bedre forstå det hvis skateren var total ligeglad, men han er jo med det samme henne og høre om drengen er ok.

Helt forkert opførsel og så lige foran hendes lille dreng!

Anmeld

22. august 2013

TNBC

Havanagila skriver:

Jeg synes det er synd for ham skateren. For han har jo ikke en chance for at se den lille dreng. Og han ved jo nærmest ikke hvad han skal gøre af sig selv, når han opdager det er en lille dreng han har ramt. Og så brænder hun bare helt af

Ja han undskylder og snakker med drengen for at være sikker på han er ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.