Puregon og pco

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. august 2013

Babymenow

Så nåede jeg til at de syntetiske hormoner, lidt grænseoverskridende at skulle poke sig selv i maveskindet.. Indrømmet; jeg fik kæresten til det de første par gange, i aften skal jeg klare det selv da jeg har aftenvagt.. Puha!! Jeg er blevet startet op i mild stimulation på 50 ie om dagen.

Jeg ville godt høre om jeg har nogen ligesindede, nogen piger/damer med pco som har prøvet at være på puregon??

Nogen bivirkninger/gener?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

BigHope13

Babymenow skriver:

Så nåede jeg til at de syntetiske hormoner, lidt grænseoverskridende at skulle poke sig selv i maveskindet.. Indrømmet; jeg fik kæresten til det de første par gange, i aften skal jeg klare det selv da jeg har aftenvagt.. Puha!! Jeg er blevet startet op i mild stimulation på 50 ie om dagen.

Jeg ville godt høre om jeg har nogen ligesindede, nogen piger/damer med pco som har prøvet at være på puregon??

Nogen bivirkninger/gener?!?

Jeg fik puregon i 5 eller 6 dage i mit første inseminerings forsøg fik to fine æg dog uden positivt resultat.

Andet forsøg kunne jeg nøjes med pergotime da det var som om mine æg var vågnet op fra sin dvale.
Og der blev jeg så gravid.

Jeg går selv og tror det er puregon som har fået vækket min sløve pcokrop
jeg oplevede ingen bivirkninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.