Hvad størrelse bruger din "baby" på 16 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
10 svar
2 synes godt om
22. august 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Min søn er 16 måneder, og jeg er forvirret over skostørrelser.. 

Han bruger størrelse 21 nu, men er ved at købe vinterstøvler, da min veninde arbejder i sko butik og kan få dem billigt.. Men hvad størrelser skal jeg købe til ham så han kan bruge og paSse dem til vinter.. Størrelse 22 eller 22??? 
Hvad ville i gøre ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

:-)

Anmeld

22. august 2013

L&V

sommerc skriver:

Han bruger størrelse 21 nu, men er ved at købe vinterstøvler, da min veninde arbejder i sko butik og kan få dem billigt.. Men hvad størrelser skal jeg købe til ham så han kan bruge og paSse dem til vinter.. Størrelse 22 eller 22??? 
Hvad ville i gøre ? 

Jeg ville slet ik løbe på forskud da de små fusser ændre sig heletiden så jeg ville vente

Anmeld

22. august 2013

Hjaltesmor

sommerc skriver:

Hvad ville i gøre ? 

Uuhh jeg tør aldrig selv at begive mig ud i at gætte størrelse til min søn.

Han har smalle fødder bag til og store fødder ved trædepuderne og tæerne. Og så har han en ret lav ankel. Så vi bruger altid laaaang tid og mange besøg i butikker på at finde sko. Og vi lader det altid 100 % være op til ekspedienterne, så vi ved, at de passer.

Min erfaring er, at der er forskel på skostørrelserne i de forskellige mærker. Han har lige nu (4 år) et par sko i størrelse 26 og et par i 28 som er samme størrelse, da det ene er et "bredere" mærke end det andet (og som han faktisk næsten begge er vokset ud af).

Anmeld

22. august 2013

4xGreve

sommerc skriver:

Hvad ville i gøre ? 

Jeg vil vente med at købe, vi havde købt sko til Milo en str 22 og efter kun 2 måneder var han oppe i en str. 25.

Derudover bruger han str. 92-98 i tøj.

Han er 1½ år.

Anmeld

22. august 2013

Faith

Jeg ville helt klart vente!

Anmeld

22. august 2013

Sujan

Jeg ville også gerne købe vinterstøvler...

Men tror jeg venter. For er virkelig svært det med str.

Tror hun har små fødder. Hun har sandaler i str. 19 og har lige købt gummistøvler i str. 20... Hun er 17 mdr.

Anmeld

22. august 2013

Muffinmus

Hun bruger str 20. Hendes fod måler ca 10.5 cm
Det er det jeg går ud fra. Hendes vinterstøvler måler ca 12 og 12.5 cm
Så kan de mindste måske komme på først og så dem lidt større;-)
Har du målt din søns fod på et stykke papir. Så kan du nemmere hå efter det mål:-) god guideline, samt prøvning og mål på sålen indvendigt.

Anmeld

22. august 2013

(august)

Hej

Vi har satset, da vi kunne få sidste års model til 50 kr, så den lille på nu 19 mdr har fået str 23 og den store på 3 str. 26. Hende på 19 mdr kan godt passe sine, er mere spændt på den store, men til 50 kr gør det ikke det store 

Anmeld

22. august 2013

Louise H.

Isabella bruger str. 20.
Men jeg ville slet ikke turde købe sko på forskud, når de er i den alder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.