Så er elias startet i vuggestue :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
0 svar
3 synes godt om
22. august 2013

Ønskebarnet12

Jeg må ærlig talt indrømme at jeg har været SKIDE dårlig med at skrive herinde, men har så læst en del synes det lidt irriterende at skrive fra telefonen da man hverken kan sætte billeder op og tit laver man stavefejl. Anyways. 

Tiden flyver afsted, imorgen er Elias allerede 10 måneder,  Jeg kan slet ikke tro det, min lille baby bliver om 2 måneder 1 år!!!! Det er ubeskriveligt. Jeg er så glad for ham, han er virkelig den bedste, jeg elsker at stå op og have ham hoppende rundt og grine rundt omkring mig, rldker når han stikker af når jeg vil fange ham, når han vil puttes så kommer han op til en og krammer en, og klister munden fast på mit ansigt og savler løs, så skøøønt! - men selvfølgelig har det været hårdt engang imellem, når han ikke ville sove og ikke vil spise. 

Han har haft en del bøvl med spisningen, han er desværre ikke den gladeste dreng når han skal smage på mad eller generalt spise. Men mad skal han jo ha - han har fået 7 tænder, og det nok en sf grundene til han ikke spiser ordentligt. Men han er en stor og stærk dreng, han kravler på fuld skrue, og holder fra væg eller bord og gå rundt. 

Han er en rigtig lille bandit, han er mors dreng, for han gider ikke at være hos far hvis mor ikke er der hehe 

Vi var ude og rejse i Barcelona i en uge. Gud hvor var han skøn på flyveturen. Han fik sig en masse nye venner på turen smilte og grinte til alle imens mor og far fik 0 opmærksomhed haha. 

Han fik endda scoret sig en spanioler 

Vi var også på færge tur til Norge, og det var med bedsteforældre uden far. Han hyggede sig mega meget  

Han fik da også fanget 1 eller 2 drenge i færgen, som flygtede fra ham lol. 

Han startede d. 19 august i vuggestuen og gud han klare det så godt "mor stolt" 

Han leger og vil faktisk slet ikke hjem. Han kan dog godt græde når de skal spise for ja d kan han ikke lide. Men ellers er han glad og savner slet ikke mor :-p

Håber i alle andre har d godt med jeres puslinge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.