Faderhuset, hvad er din holdning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
6 svar
6 synes godt om
22. august 2013

C-Dog

Ja nu læste jeg lige lidt om dem her til morgen og det er et spændene emne tænkte jeg. Del din holdning og lad os få gang i en debat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

ESV

C-Dog skriver:

Ja nu læste jeg lige lidt om dem her til morgen og det er et spændene emne tænkte jeg. Del din holdning og lad os få gang i en debat

Jeg har lidt svært ved de fanatiske hende Ruth fx men jeg syntes generelt ikke om dem der bliver fanatiske. Og så syntes jeg at hun virker lidt for magt liderlig det jeg har set på tv.

Anmeld

22. august 2013

C-Dog

ESV skriver:

Jeg har lidt svært ved de fanatiske hende Ruth fx men jeg syntes generelt ikke om dem der bliver fanatiske. Og så syntes jeg at hun virker lidt for magt liderlig det jeg har set på tv.

Jeg bryder mig heller ikke om at hun går ind for mere fanatisk levevis, og mindre udannelse (why why why gå 100 år tilbage i tiden, fremskridt er sgu da ikke fjenden?) Og så bryder jeg mig heller ikke om at hun netop går efter de svage, fordrejder deres hoveder og fortæller dem at det er ok at slå børn hvis de ikke opføre sig ordenligt En ting er at være mod abort, det respektere jeg, men hun skal altså ikke prøve at mase den holdning ned over hovedet på mig.

Og nu vil hun i folketinget

Anmeld

22. august 2013

ESV

C-Dog skriver:

Jeg bryder mig heller ikke om at hun går ind for mere fanatisk levevis, og mindre udannelse (why why why gå 100 år tilbage i tiden, fremskridt er sgu da ikke fjenden?) Og så bryder jeg mig heller ikke om at hun netop går efter de svage, fordrejder deres hoveder og fortæller dem at det er ok at slå børn hvis de ikke opføre sig ordenligt En ting er at være mod abort, det respektere jeg, men hun skal altså ikke prøve at mase den holdning ned over hovedet på mig.

Og nu vil hun i folketinget

Ja selvfølgelig vil hun det. Hun er jo desværre ikke dum og ved godt det er den nemmeste måde at få indflydelse på flest mulige mennesker!

Anmeld

22. august 2013

MorDk

Faderhuset siger mig ikke en rygende papfis. Når jeg høre omkring det tænker jeg ærlige talt : SKØRE MENNESKER. Ja jeg er fordømmende, men det er DE i dén grad også!

Og det bliver sådan lidt "DEM" og "os"

Anmeld

22. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Jeg synes det er skræmmende, at de trækker sig så meget væk fra vores samfund, og bare lever i deres egen lille osteklokke i Bandholm.

Anmeld

22. august 2013

Monski

C-Dog skriver:

Uden at have sat mig ind i det overhovedet, synes jeg det er mega skræmmende!
Hvis man har et behov for at trække sig så langt væk fra samfundet som de gør, ja så tror jeg sgu der foregår alt mulig mærkeligt. Og det der med at man skal droppe kontakt med andre og at man nærmest ikke kan komme ud af det, det er sgu da mega skummelt!!

- men jeg er også generelt ret skræmt/imod alt der er lidt i det ekstreme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.