Nogen der har forsøgt at lave bestemt køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
9 svar
1 synes godt om
22. august 2013

Anonym trådstarter

Ja følsomt emne, og derfor ano. 

Er der nogen der har forsøgt sig med at lave bestemt køn, udfra teorien om ægløsningtidspunkt og "gammel sæd". Man siger jo, at piger overlever længere og er mere "udholdende" så man skal have sex lidt før æl og vil man gerne have en dreng skal man forsøge at ramme på dagen med æl. 

Alle køn er selvfølgelig SÅ velkomne, men når nu man har 2 af samme køn, så kunne det jo være sjovt at prøve "det andet". 

Nogle erfaringer ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

wamse

Nix vi knaldede når vi havde lyst, og uden den store videnskab, og så var det en surprice, hvilket køn der kunne blive ud af det  (har indsat denne smiley, da det simpelthen er for sjælden, at jeg får mulighed for det i indlæg her )

Men er lidt spændt på, om du får nogle svar, fra nogle som har forsøgt dette, for gad vide om der overhovedet er noget om det

Anmeld

22. august 2013

1990h

Anonym skriver:

Er der nogen der har forsøgt sig med at lave bestemt køn, udfra teorien om ægløsningtidspunkt og "gammel sæd". Man siger jo, at piger overlever længere og er mere "udholdende" så man skal have sex lidt før æl og vil man gerne have en dreng skal man forsøge at ramme på dagen med æl. 

Alle køn er selvfølgelig SÅ velkomne, men når nu man har 2 af samme køn, så kunne det jo være sjovt at prøve "det andet". 

Nogle erfaringer ? 

følger lige med er selv nysgerrig og undrende overfor om det mon passer..

Anmeld

22. august 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Nogle erfaringer ? 

Spændene  Jeg tror på det kan have indflydelse, men ingen garanti for kønnet. Men aner ikke om der er hold i det.

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Nix vi knaldede når vi havde lyst, og uden den store videnskab, og så var det en surprice, hvilket køn der kunne blive ud af det  (har indsat denne smiley, da det simpelthen er for sjælden, at jeg får mulighed for det i indlæg her )

Men er lidt spændt på, om du får nogle svar, fra nogle som har forsøgt dette, for gad vide om der overhovedet er noget om det

Ha - den er også fin  

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

22. august 2013

asff

Anonym skriver:

Nogle erfaringer ? 

Skal da ærligt indrømme, at eftersom vores første foster var en pige med trisomi 18, og døde, ville jeg rigtig gerne have en sund pige! (Hvis første foster var en dreng, ville jeg nok gerne have en sund dreng) Vi knaldede hver anden dag, fordi vi også gjorde det, da vi lavede det syge foster. Og det blev en pige - selvom det vidst ikke skulle være lige så sandsyneligt. 

Lige med en bemærkning: Jeg var blevet akurat lige så lykkelig for en dreng! Men  efter som vi havde mistet en pige, var det dét der fyldte mit hoved.

Anmeld

22. august 2013

AnonymMor

asff skriver:

Skal da ærligt indrømme, at eftersom vores første foster var en pige med trisomi 18, og døde, ville jeg rigtig gerne have en sund pige! (Hvis første foster var en dreng, ville jeg nok gerne have en sund dreng) Vi knaldede hver anden dag, fordi vi også gjorde det, da vi lavede det syge foster. Og det blev en pige - selvom det vidst ikke skulle være lige så sandsyneligt. 

Lige med en bemærkning: Jeg var blevet akurat lige så lykkelig for en dreng! Men  efter som vi havde mistet en pige, var det dét der fyldte mit hoved.

som taget ud af min mund  

det var præcis de samme tanker vi havde da vi mistede vores første pige og vi venter nu en pige igen med termin lige om lidt  

Men vi gjorde dog ikke en ekstra indsats for at det skulle blive en pige, vi gjorde det når lysten var der da vi ikke mente det ville hjælpe alligevel da vi have svært ved at blive gravide 1 gang ( det tog 1,5 år ) men bum efter 6 mdr var jeg gravid igen  

Anmeld

22. august 2013

Kløver

Man kan lagt fra regne med det og øger kun chancerne med små brøkdele

I en udsendelse om kvinder i England som brændende ville have en pige, fik de behandling hvor der blev taget æg ud og befrugtet og så sorterede man mellem pige og drenge æggene, men selv der var der ingen garanti og hun fik en dreng i første forsøg, men fik tvillinge piger i andet forsøg (tveæggede)

Anmeld

22. august 2013

asff

Rinepigen skriver:

som taget ud af min mund  

det var præcis de samme tanker vi havde da vi mistede vores første pige og vi venter nu en pige igen med termin lige om lidt  

Men vi gjorde dog ikke en ekstra indsats for at det skulle blive en pige, vi gjorde det når lysten var der da vi ikke mente det ville hjælpe alligevel da vi have svært ved at blive gravide 1 gang ( det tog 1,5 år ) men bum efter 6 mdr var jeg gravid igen  

Tror det er en naturlig ting - man vil have det man har mistet Vi var nemlig også længe om den første, men ikke nr 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.