fra modermælk til risgrød.. -efterlyser billigt risgrød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

BetonSlotsPrinsesserne

kan det passe der er billig babygrød i sverige? og hva koster det. har nemlig en bror som ska derop, og hvis det er billigere end i Danbmark ska han da lige ha noget med hjem nogen der kan hjælpe???
mvh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

Cris

Jeg ved det ikke, men du kan prøve en ting. Risgrøden er i virkligheden melet ris. Jeg kunne se at her i Indien koger de risen meget blødt. Og så får den en god tur i blenderen og bliver til en meget fin grød. Så kan du give alt muligt til, som du har lyst til. Da jeg kom her og så det har jeg tænkt: det var godt nok smart! Og selv husker at jeg gjorde det nogle gange med at tilføje nogle gulerødder eller blomkål til. Og til sidst en klat fedtstof. Og grøden blev lavet på basmati ris nam nam... Så har jeg bare lavet den der grød grovere og grovere indtil han kunne spise hele risen.

Det er kun en idé, hvis barnet er kun 4 måneder så er købt risgrød meget finere, men stadig kan man tænke på det, når de bliver 6 eller 7 måneder.

Anmeld

16. juli 2009

Plysbjørnen

Astrids-mor skriver:

kan det passe der er billig babygrød i sverige? og hva koster det. har nemlig en bror som ska derop, og hvis det er billigere end i Danbmark ska han da lige ha noget med hjem nogen der kan hjælpe???
mvh Louise

Du kan i brugsen købe noget Rismel (500 gr. økologisk), det skal du bruge 2-3 spsk af til 2 dl vand, rør rundt med piskeris til det har den rette konsistens, det kan du også med majsmel og tror også du kan bruge boghvedemel (men er ikke sikker)... Og så bare en kæmpe klat smør i, når det er kogt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.