Tamponer med eller uden indføringshylster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Med eller uden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.012 visninger
13 svar
16 synes godt om
22. august 2013

modesty

Hej de damer,

jeg skal på badeferie samtidig med at jeg har min menstruation. Jeg har aldrig brugt tamponer, men har tænkt mig at prøve lykken denne gang.

Men hvilke bruger I? Med eller uden indføringshylster?

I må også meget gerne skrive størrelsen I bruger (og om I bløder meget eller lidt), og mærket.

På forhånd tak for hjælpen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Julie F

modesty skriver:

Hej de damer,

jeg skal på badeferie samtidig med at jeg har min menstruation. Jeg har aldrig brugt tamponer, men har tænkt mig at prøve lykken denne gang.

I må også meget gerne skrive størrelsen I bruger (og om I bløder meget eller lidt), og mærket.

Synes med er nemmest. Jeg bruger de grønne tampax. De er rigtig gode. Tror de har middel sugeevne.

Anmeld

22. august 2013

Michelle88

Jeg bruger ob den blå med indføringshylster, har aldrig kunne finde ud af at få den til at sidde ordentlig uden.. Har aldrig blødt igennem dem, der findes os en rød pakke som er med mere sugeevne.. Tror jeg bløder meget normalt, det er svært at vurdere når man bruger tampon synes jeg..

Anmeld

22. august 2013

LilleMie

Jeg bløder ikke så meget og bruger faktisk sjældent tampon. Når jeg gør, bruger jeg enten Tampax "mini" eller "normal" afhængigt af, hvor i min cyklus jeg er. Jeg bruger altid med indføringshylster, har aldrig prøvet andet og det fungerer for mig.

Hav en dejlig ferie!!

Anmeld

22. august 2013

twinny

Begge dele. 

Anmeld

22. august 2013

-Sigrid-

Jeg har kraftig mens og super tamp
Altid MED indføringshylster 

Anmeld

22. august 2013

Kløver

Helt klart med, det andet er kun noget bøvl

Størrelsen afhænger jo meget af om du er helt ung og ny i det hele, da det så er begynder(mini) er man lidt ældre og har man også født kan man sagtens bruge de alm størrelser til de lidt større, afhænger også af hvilken sugeevne du har behov for

Anmeld

22. august 2013

Zelinasmor

Med. Og jeg bruger de "billige" fra coop. Pakken er pink.

Anmeld

22. august 2013

2børn2

modesty skriver:

Hej de damer,

Hej

Jeg vil i stedet anbefale Ladycup.dk.

Jeg har aldrig fortrudt at jeg prøvede at købe denne. Den er ikke mindre end genial og meget "sundere" end tamponer og div bind.

Mit input

Anmeld

22. august 2013

modesty

2børn2 skriver:

Hej

Jeg vil i stedet anbefale Ladycup.dk.

Jeg har aldrig fortrudt at jeg prøvede at købe denne. Den er ikke mindre end genial og meget "sundere" end tamponer og div bind.

Mit input

Jeg skal ud at rejse i morgen tidlig så det når jeg ikke - men jeg kender godt ladycup, måske jeg skal tjekke det ud når jeg kommer hjem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.