Tyrkiet :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
14 svar
3 synes godt om
22. august 2013

Timmner

Så tager vi på ferie igen igen igen så skønt, denne gang blev det Tyrkiet ... Det er 4 gang at vores søn skal med han er snart 20 mdr glæder mig til at se hvordan han tager det denne gang. Ville lige dele nogle billede med jer hold op jeg glæder mig ! Er i også nogle som rejser meget ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Malthe2010

FØJ FOR DEN LEDE!!  Hvor ser det lækkert ud 

Rigtig god ferie! 

Anmeld

22. august 2013

Timmner

Malthe2010 skriver:

FØJ FOR DEN LEDE!!  Hvor ser det lækkert ud 

Rigtig god ferie! 

Ja ikke synés jeg også det gør, mange tak for det.. Er i nogle som rejser meget ? 

Anmeld

22. august 2013

Malthe2010

Timmner skriver:

Ja ikke synés jeg også det gør, mange tak for det.. Er i nogle som rejser meget ? 

Vi rejser desværre ikke så meget som vi gerne ville  Men havde vi haft pengene til det, så gjorde vi helt sikkert.

jeg har altid rejst meget sammen med min familie, gerne 2 gange om året, men nu hvor jeg har min egen familie med snart 2 børn, hus, 2 biler, så rækker pengene desværre ikke også til at rejse hvert år.. 

Anmeld

22. august 2013

Timmner

Malthe2010 skriver:

Vi rejser desværre ikke så meget som vi gerne ville  Men havde vi haft pengene til det, så gjorde vi helt sikkert.

jeg har altid rejst meget sammen med min familie, gerne 2 gange om året, men nu hvor jeg har min egen familie med snart 2 børn, hus, 2 biler, så rækker pengene desværre ikke også til at rejse hvert år.. 

nej det kan jeg godt se vi udnytter det også nu når vi kan

Anmeld

22. august 2013

Trekløver(:

Timmner skriver:

Så tager vi på ferie igen igen igen så skønt, denne gang blev det Tyrkiet ... Det er 4 gang at vores søn skal med han er snart 20 mdr glæder mig til at se hvordan han tager det denne gang. Ville lige dele nogle billede med jer hold op jeg glæder mig ! Er i også nogle som rejser meget ??

Det ser sørme lækkert ud, er da slet ikke misundelig

Vi rejser 2-4 gange om året. Har i øvrigt været i Tyrkiet 6 gange, der er skønt Ønsker jer en rigtig god ferie.        

Anmeld

22. august 2013

MorDk

Misundelse er en MEGET grim ting!! Føj det ser godt ud!! Jeg vil meeeed!!

Anmeld

22. august 2013

Timmner

Mor1991 skriver:

Det ser sørme lækkert ud, er da slet ikke misundelig

Vi rejser 2-4 gange om året. Har i øvrigt været i Tyrkiet 6 gange, der er skønt Ønsker jer en rigtig god ferie.        

Hvor skønt, har aldrig været der før . Så glæder os helt vildt meget uuuuuf det set godt ud 

Anmeld

22. august 2013

Timmner

MorDk skriver:

Misundelse er en MEGET grim ting!! Føj det ser godt ud!! Jeg vil meeeed!!

JaUSA det ser bare mega godt ud  

Anmeld

22. august 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Timmner skriver:

I må have en dejlig ferie

Vi rejser også en del og at rejse er bestemt at leve i min verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.