hvad kan det her være????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.817 visninger
7 svar
1 synes godt om
22. august 2013

DianaRJS

A vågnede en en skulder der var et fuld at så røde knupper, han siger de klør og troede egentligt det var nældefeber, men da jeg kom til at se det i bedre lys lignede det slet ikke???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Mitlivsommooor

DianaRJS skriver:

A vågnede en en skulder der var et fuld at så røde knupper, han siger de klør og troede egentligt det var nældefeber, men da jeg kom til at se det i bedre lys lignede det slet ikke???

Ud fra hvad jeg kan se, ligner det også nældefeber.

Anmeld

22. august 2013

DianaRJS

Kyed skriver:

Ud fra hvad jeg kan se, ligner det også nældefeber.

Synes bare det plejer at være større plamager? Men det fik en god fed creme og var faktisk brøsten væk derefter :s

Anmeld

22. august 2013

B&J

det ligner nældefeber ellers når han lige har sovet kan det være fordi han lige har haft det for varmt

Anmeld

23. august 2013

Maja88

Nu ser jeg lige den her tråd.. og det burde ikke klø hvis det er lussingesyge...

Har han været syg?? Jeg tænker umiddelbart nældefeber eller 3 dages feber..

Anmeld

23. august 2013

DianaRJS

Maja88 skriver:

Nu ser jeg lige den her tråd.. og det burde ikke klø hvis det er lussingesyge...

Har han været syg?? Jeg tænker umiddelbart nældefeber eller 3 dages feber..

synes bare nældefeber plejer at være i plamager??? har det ihvertfald været de andre gange..... men kan self nok også godt se forskelligt ud fra gang til gang og han har ikke været syg

Anmeld

23. august 2013

Zelinasmor

Jeg har haft noget helt magen til, bare i ansigtet. Det var en allergisk reaktion. Har han været i nærheden af noget nyt i går? Nyt vaskemiddel eller lignende? Det kløede og sved en del da jeg havde det. Så tænker det måske "bare" er en allergisk reaktion mod noget?

Anmeld

23. august 2013

DianaRJS

xoxotasha skriver:

Jeg har haft noget helt magen til, bare i ansigtet. Det var en allergisk reaktion. Har han været i nærheden af noget nyt i går? Nyt vaskemiddel eller lignende? Det kløede og sved en del da jeg havde det. Så tænker det måske "bare" er en allergisk reaktion mod noget?

overhovedet ikke er det der undre mig, for det er samme vaskepulver som altid, og vi bruger ikke skyldemiddel da bettemand er allergisk. i dag har han det på kinderne og der ligner det lussingesyge, men kunne godt lige se det er startet helt omvendt hvis det er det, og burde det jo ikke så nu ringer jeg til lægen og høre om de lige vil kigge på ham... for skal jo uanset hvad have fundet ud af hvad det er, da jeg jo er gravid med tvillinger, og der er jo nogle sygdomme jeg ikke må få eller er self svært hvis han har dem,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.