Hej alle i skønne mennesker på baby (:
Da jeg lige havde født min søn i 2010 mødte jeg en sød ung pige som arbejde ved købmanden i byen, vi faldt i snak da vi skulle med en bus til en større by en dag, hun spurgte sødt om hun skulle hjælpe med barnevognen og det takkede jeg da ja til (: Fra den dag var det ligesom om hun var en del af os og jeg har vært meget fra starten at min søn skulle ikke bare passes fordi jeg skulle et eller andet, men hun snakkede meget om hvor vigtigt det var for os som forældre at huske hinanden, så hun var den første som passede min søn da var han 2 mdr gammel og fik flask og det var kun nogen timer, da vi tog en tur i biffen, fra den dag af var hun ligesom en faster for vores dreng, så er vi flyttet lidt rundt siden, men har altid vært en del af os stadig (:
Men nu er jeg flyttet for mig selv og hun har vært og besøge min søn og jeg 2 gange på 4 mdr og der er 30 minutter imellem os i bil, det er ikke fordi jeg ikke vil besøge hende, men har ingen bil og det har hun..
Og det skal siges at de to gange hun har vært og besøge mig har jeg betalt bezin fordi hun ikke har mange penge..
Ikke engang en sms i snart 3 mdr er der kommet for hende :/
Og det er ikke så meget mig jeg kun tænker på, men min søn på 3 år spørger efter hende mange gange på en uge og kender hende som hans faster :/
Ved ikke hvad jeg skal sige til ham, samme tid kan jeg se på facebook at hun har en masse tid til mange andre ting hvor jeg tænker hun skal jo ikke kun tænke på os, men hun har vært en del af os i 3 år og ikke 1 sms er der kommet i snart 3 mdr :/
Er det bare mig eller er det ok at være skuffet ?
Anmeld