Bare lidt brok.;) Angående VS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
8 svar
7 synes godt om
21. august 2013

twinny

Hej tøser.

Drengene går i vs.

og tilbage I maj måned sagde pædagogerne, at drengene skulle rykkes op i storbørns vs til aug. Fedt tænkte vi. Men siger de dælme i juli at drengene ikke er klar endnu og bliver rykket til okt. Hmmm tænker deres far og jeg. Vi tygger lidt på den, vi forstår det ikke rigtige, fordi drengene virker mere end klar og vil meget hellere ud med de store og lege. De gider ikke rigtig gå ind på deres stue, men fiser ned til den anden stue med storbørns vs'erne på. Vi snakker med pædagogerne flere gange, om der er noget galt med drengene eller hvad.. "Nej, det hele er fint".

Til sidst går vi ind til lederen og spørg om de ikke kan blive rykket før, for vi ved de er klar. Så siger lederen "nej, desværre. Drengenes start på stor stue blev rykket fordi der ikke var plads til dem i aug, vidste I ikke det?"

Så bliver man sgu da lidt muggen over de ikke bare siger sandheden, også kører en dum løgn af på os med de ikke er klar. Så det  giver os nogle bekymringer over om der er noget galt med vores børn.

Undskyld mit lidt lange udbrud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Team Putte

twinny skriver:

Hej tøser.

Drengene går i vs.

og tilbage I maj måned sagde pædagogerne, at drengene skulle rykkes op i storbørns vs til aug. Fedt tænkte vi. Men siger de dælme i juli at drengene ikke er klar endnu og bliver rykket til okt. Hmmm tænker deres far og jeg. Vi tygger lidt på den, vi forstår det ikke rigtige, fordi drengene virker mere end klar og vil meget hellere ud med de store og lege. De gider ikke rigtig gå ind på deres stue, men fiser ned til den anden stue med storbørns vs'erne på. Vi snakker med pædagogerne flere gange, om der er noget galt med drengene eller hvad.. "Nej, det hele er fint".

Til sidst går vi ind til lederen og spørg om de ikke kan blive rykket før, for vi ved de er klar. Så siger lederen "nej, desværre. Drengenes start på stor stue blev rykket fordi der ikke var plads til dem i aug, vidste I ikke det?"

Så bliver man sgu da lidt muggen over de ikke bare siger sandheden, også kører en dum løgn af på os med de ikke er klar. Så det  giver os nogle bekymringer over om der er noget galt med vores børn.

Undskyld mit lidt lange udbrud.

hvor er det ringe! :O

Anmeld

21. august 2013

twinny

Team Putte skriver:

hvor er det ringe! :O

Ja helt ærligt. Sig dog bare sandheden, det havde vi da været ligeglade med. Men ligefrem at gøre os bekymret med en latterlig løgn.  

Anmeld

22. august 2013

Bshizzle

Det er da bare slet ikke okay at fylde jer med sådan en tro på der er noget 'galt' med jeres drenge!!! 

Men at DE ikke har plads nok..! 

Anmeld

22. august 2013

Team Putte

twinny skriver:

Ja helt ærligt. Sig dog bare sandheden, det havde vi da været ligeglade med. Men ligefrem at gøre os bekymret med en latterlig løgn.  

Ja lige præcis! De bryder jo den tillid man burde have til det sted man afleverer sine guldklumper!

Anmeld

22. august 2013

twinny

Bshizzle skriver:

Det er da bare slet ikke okay at fylde jer med sådan en tro på der er noget 'galt' med jeres drenge!!! 

Men at DE ikke har plads nok..! 

Jo tak. Vi har også tænkt os at tLe med lederen om det

Anmeld

22. august 2013

twinny

Team Putte skriver:

Ja lige præcis! De bryder jo den tillid man burde have til det sted man afleverer sine guldklumper!

Vi har os tænkt os at nævne det for lederen. 

Anmeld

22. august 2013

Team Putte

twinny skriver:

Vi har os tænkt os at nævne det for lederen. 

det kan jeg godt forstå! Det skal de ikke gå og tro er i orden!

Anmeld

22. august 2013

MorDk

Det er sgu ikke i orden! Det er da tarveligt. Måske pædagogerne ikke vidste hvad de skulle sige... og så fyrede de noget af uden at tænke videre over det? Jeg ville gå videre med det og klage over det. Det er ikke ok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.