nogle der har denne autostol maxi cosi tobi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

gonefishing

1990h skriver:

http://www.babysam.dk/tobi-total-black

erfaringer?

Den har vi også... vi er rigtig glade for den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

1990h

Maja84 skriver:

Næsten. Vi har den som hedder Axiss og den største forskel er den kan dreje ellers ser de meget ens ud, og vi er rigtig glade for begge vores. Ser jeg bort fra dreje funktionen synes jeg begge mine unger sidder rigtig godt i stolene, de er nemme at sætte i og tage ud, de er nemme at holde relativt pæne ( alt efter mængden af mad og drikkevarer ungerne får) vi er rigtig glade

tak for dit indlæg altid rart at få lidt erfaringer

Anmeld

22. august 2013

1990h

Team Putte skriver:

vi har den og er rigtig glade for den den er nem at montere, indstille i selen, har hvilestilling og barnet sidder højt så det kan se ud den scorede højest i sikkerhedstests for selemonterede autostole da vi købte for lidt over et halvt år siden

godt at hører..er også rimeligt hook på den..syntes den har mange gode funktioner

Anmeld

22. august 2013

1990h

foto på lærred skriver:

Vi har den model der kan dreje og den vil jeg klart anbefale. Det har været vores bedste "baby-køb". Den er SÅ skånsom for ryggen da man kan dreje den når baby skal op eller ned af stolen.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager overført på lærreder, invitationer og wallstickers.

den kigger jeg lige nærmere på

Anmeld

22. august 2013

1990h

CAWI skriver:

Vi har en i hver bil af den.
Vi er super glade for dem
Nemme at montere, barnet sidder godt og højt nok til at kigge ud af vinduet, og der er hvile position.
Derudover er stoffet nemt at tage af og på, når det trænger til vask

uh der jo nærmest kun positivt om den stol

jeg tror også vi bliver nødt til at have to..vi har to biler og nogle gange er det nok ikke den samme der henter og bringer

Anmeld

22. august 2013

CaWi

1990h skriver:

uh der jo nærmest kun positivt om den stol

jeg tror også vi bliver nødt til at have to..vi har to biler og nogle gange er det nok ikke den samme der henter og bringer

Vi er i hvert fald glade for vi ikke skal hen og skifte fra bil til bil hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.