de øjeblikke hvor man burde irettesætte! :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
3 svar
1 synes godt om
21. august 2013

DianaRJS

Aner simpelthen ikke hvor A lære alle de grimme ord henne....

han har været rigtig irriterende i dag, svaret igen hver kan man har sagt noget, og grint når han fået skæld ud, som en hver dreng på 5 der mener han er ældre tror jeg ;P

men ihvertfald blev det for meget, og han fik at vide nu havde han sidste change for at snakke ordentlig og lade være med at svare igen, for ellers blev hans skateboard sat væk til på søndag, A stod bare med åben mund og polypper og store øjne og udbryder så: ORHHH FUCK MANNER! mor hvad skal jeg så lave?

et af de øjeblikke hvor man burde sige det bare ikke er okay at snakke sådan, men at man istedet for kom til at grine fordi det altså ikke lige var de ord man havde regnet med!

er det kun mig der ikke altid kan holde det inde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
DianaRJS skriver:

Aner simpelthen ikke hvor A lære alle de grimme ord henne....

han har været rigtig irriterende i dag, svaret igen hver kan man har sagt noget, og grint når han fået skæld ud, som en hver dreng på 5 der mener han er ældre tror jeg ;P

men ihvertfald blev det for meget, og han fik at vide nu havde han sidste change for at snakke ordentlig og lade være med at svare igen, for ellers blev hans skateboard sat væk til på søndag, A stod bare med åben mund og polypper og store øjne og udbryder så: ORHHH FUCK MANNER! mor hvad skal jeg så lave?

et af de øjeblikke hvor man burde sige det bare ikke er okay at snakke sådan, men at man istedet for kom til at grine fordi det altså ikke lige var de ord man havde regnet med!

er det kun mig der ikke altid kan holde det inde?

Nix, du er ikke alene! Det er så skideirriterende, når ungerne formår at prikke hul i mors "og-jeg-mener-det"-facade! 

Anmeld

21. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha nogle gange ka man bare ik lade være med at grine, selvom man ik burde! Vh stine

Anmeld

21. august 2013

B&J

Hold da op det ville jeg gerne have set

for det lyder godt nok sjovt, men godt han virkelig kunne forstå det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.