Nervøs for mit arbejde :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
6 svar
1 synes godt om
21. august 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg har været gravid i min elevtid, og mit arbejde tog det virkelig pænt. Er nu vendt tilbage fra barsel, og har ca 7mdr. Tilbage af uddannelsen. 

Nu er vi igang med pb2, så det passer med at lidt efter jeg er færdig, går jeg på barsel igen. Men er utrolig nervøs for hvad de vil sige, når jeg nu for anden gang bliver gravid som elev (dog bliver jeg færdig inden barsel). Ved ikke engang om jeg har lyst til at blive der efter, selvom hvis jeg ikke blev gravid.  Så et eller andet sted kan jeg jo være ligeglad.. Meeeeen jeg synes ikke det er fedt hvis jeg får alle mulige kommentarer fra mine kollegaernog chefer. 

Øv. Mtålte lige ud med mine frustrationer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

MetteS81

Du skal ikke tænke over det, når du alligevel er færdig med elevpladsen inden din barsel  Så er de nok ligeglade 

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Du skal ikke tænke over det, når du alligevel er færdig med elevpladsen inden din barsel  Så er de nok ligeglade 

Det håber jeg  For dette er et brændende ønske fra vores side 

Anmeld

21. august 2013

MetteS81

Anonym skriver:

Det håber jeg  For dette er et brændende ønske fra vores side 

Endnu en grund til at gå igang!  

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Endnu en grund til at gå igang!  

Ja du har ret  Tusinde tak 

Anmeld

21. august 2013

MetteS81

Anonym skriver:

Ja du har ret  Tusinde tak 

Velbekommen 

Anmeld

21. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min holdning er at man ikke kan eller skal tilrettelægge sit privatliv efter arbejdspladsen! Det vil altid være et dårligt tidspunkt for arbejdsgiver og så kommer man jo aldrig videre

de er sikkert glade for at du "gør det" i elevtiden, der er du trods alt billigere at have ansat og så gør det måske ikk så meget at du bliver lidt besværet med tiden

go go go!!! Og lykke til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.