Min søn har mega dårlig ånde :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.662 visninger
16 svar
4 synes godt om
21. august 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Min søn på 3, har det sidste stykke tid haft dårlig ånde. Han får børstet tænder morgen og aften som altid. Og jeg har spurgt ham om han har ondt i halsen men det siger han nej til. Hvad kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

sandramor

Anonym skriver:

Hej piger

Min søn på 3, har det sidste stykke tid haft dårlig ånde. Han får børstet tænder morgen og aften som altid. Og jeg har spurgt ham om han har ondt i halsen men det siger han nej til. Hvad kan det være?

Dårlig ånde kommer oftest fra belægninger på tungen.... Prøv og børst hans tunge rigtig godt.....

Anmeld

21. august 2013

B&J

jeg ved slet ikke hvad det kan være men tænker lidt tror du evt tandlægen eller lægen kan finde ud af det for kan være helt nede far maven men det kan også være hvis han har en rest eller eller andet der gemmer sig inde i hans mund måske betændelse i mandlerne jaa jeg ved det slet ikke men det er da synd for ham

Anmeld

21. august 2013

MetteS81

Ville skrive præcis det samme som de andre foregående  Prøv at børste tungen, da der ofte kan sidde belægninger, og tag en tur til tandlægen og få den lille mund tjekket. 

Bruger han sut? 

Anmeld

21. august 2013

Capri Sonne

Her var det også virkelig slemt indtil jeg begyndte at børste min datters tunge, 2 dage og vupti var det væk

Anmeld

21. august 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Hej piger

Måske tandsten.. Ta ham forbi tandlægen

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Dårlig ånde kommer oftest fra belægninger på tungen.... Prøv og børst hans tunge rigtig godt.....

Det vil jeg prøve Tusind tak

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg ved slet ikke hvad det kan være men tænker lidt tror du evt tandlægen eller lægen kan finde ud af det for kan være helt nede far maven men det kan også være hvis han har en rest eller eller andet der gemmer sig inde i hans mund måske betændelse i mandlerne jaa jeg ved det slet ikke men det er da synd for ham

Jeg har også været ude i halsbetændelse for så synes jeg man får dårlig ånde. Men han siger han ikke har ondt og mandlerne er ikke hævede. Så håber det hjælper med at børste tungen

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Ville skrive præcis det samme som de andre foregående  Prøv at børste tungen, da der ofte kan sidde belægninger, og tag en tur til tandlægen og få den lille mund tjekket. 

Bruger han sut? 

Jeg vil prøve at børste tungen.. Nej han bruger ikke sut længere og det er snart et år siden han stoppede.

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

Capri Sonne skriver:

Her var det også virkelig slemt indtil jeg begyndte at børste min datters tunge, 2 dage og vupti var det væk

Det lyder perfekt. Det må være det vi prøver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.