Kan det være rigtigt ... lidt langt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2013

Capri Sonne

Ja det kan godt være rigtigt

Der skal stå at man må overnatte hvis det er og synes ærlig talt det er fair at det kun er hvis patienten er dødeligt syg eller man er blevet forældre at de pårørende må overnatte. Det ER jo ikke sygehusets problem at du ikke havde tænkt på at finde et sted at overnatte, groft sagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

B&J

fuck shit osv. ja det er ikke pæne ord men hold da op godt du fik sagt HAN SKULLE GÅ TIL LÆGEN!!!!

og godt de havde ham der da den spræng, fy sikke en oplevelse... og forstår dig godt, håber snart han har det beder og i snart kan være sammen igen

Anmeld

21. august 2013

Wish-Baby

Mettefpigen skriver:

Da min mor var indlagt på OUH måtte man heller ikk overnatte..... Synes det er meget normalt at man ikk må....

Som jeg har skrevet med en anden om, så var det heller ikke fordi jeg SKULLE overnatte der, men synes bare deres folder er misvisende på den måde de skriver det på

Anmeld

21. august 2013

Mettefpigen

Wish-Baby skriver:

d

Som jeg har skrevet med en anden om, så var det heller ikke fordi jeg SKULLE overnatte der, men synes bare deres folder er misvisende på den måde de skriver det på

Siger heller ikk at du skrev at du skulle, skriver bare min erfaring :-)

Anmeld

21. august 2013

Wish-Baby

Mettefpigen skriver:

Siger heller ikk at du skrev at du skulle, skriver bare min erfaring :-)

Kan godt se det lød lidt surt den måde jeg fik svaret, på det var ikke lige det der var meningen 

Anmeld

21. august 2013

Zelinasmor

Wish-Baby skriver:

Okay. der stof ordret i den folder der at nærmeste pårørende må blive døgnet rundt 

Er da godt klar over det ville være fuldkommen åndsvagt hvis jeg boede tæt på at skulle blive der natten over, men i det at jeg bor på Sjælland er det jo ikke bare lige at tage sådan frem og tilbage jo.

Jamen jeg kan sagtens forstå dig. Men hvis alle patienter skal have en overnattende går alt jo helt over gevind. Bare ærgerligt at der ikke kan laves en aftale når man kommer langvejsfra. 

Anmeld

21. august 2013

Wish-Baby

xoxotasha skriver:

Jamen jeg kan sagtens forstå dig. Men hvis alle patienter skal have en overnattende går alt jo helt over gevind. Bare ærgerligt at der ikke kan laves en aftale når man kommer langvejsfra. 

Det er osse det jeg tænker, nu var jeg heldig at en fra min barndom åbnede dørene i deres hjem og sagde jeg kunne bare være der.

Ved osse godt det "bare" var en blindtarm, men var det ikke lige i min lille bangebuks øje, og selv om det gik godt, kunne det jo lige så godt være gået galt, og jeg ville ingen mulighed have haft for at komme der ind igen.

Men self kan man ikke bare sådan overnatte uden videre, men som du selv skriver, det ville ha været rart at vi kunne havde fundet en løsning så jeg var i nærheden hvis der skete noget da jeg har temlig langt jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.