Hvor lang tid går der før hcg er ude af kroppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
9 svar
1 synes godt om
21. august 2013

Swerg

Jeg har valgt at teste til jeg har en negativ test, så beg forhåbentlig kan stå med to fine streger igen om en måneds tid ... Men hvor længe går der før mit tal er lig 0?? Det er nu 5 dage siden jeg vågnede om natten og mavekrampede med styrtblødning.. Er lige stoppet med at bløde idag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

esioul

Jeg har valgt at teste til jeg har en negativ test, så beg forhåbentlig kan stå med to fine streger igen om en måneds tid ... Men hvor længe går der før mit tal er lig 0?? Det er nu 5 dage siden jeg vågnede om natten og mavekrampede med styrtblødning.. Er lige stoppet med at bløde idag. 

Følger lægen dig ik med blodprøve til HCG er ude? det gjorde de da jeg mistede.

Anmeld

21. august 2013

Swerg

esioul skriver:

Følger lægen dig ik med blodprøve til HCG er ude? det gjorde de da jeg mistede.

Nej, det ville de ikke.. 

Anmeld

21. august 2013

esioul

Swerg skriver:

Nej, det ville de ikke.. 

Nåå for pokker. Jeg har desværre ingen bud på hvornår det er ude af kroppen. Mine tests var allerede negative få dage efter min blødning.

Anmeld

21. august 2013

Swerg

esioul skriver:

Nåå for pokker. Jeg har desværre ingen bud på hvornår det er ude af kroppen. Mine tests var allerede negative få dage efter min blødning.

Okay tak for svar Så må det da snart være

Anmeld

21. august 2013

asff

Swerg skriver:

Tror MAX der går en uge

Anmeld

21. august 2013

L&V

Swerg skriver:

Det er forskelligt alt efter hvor langt man var osv. det tog knap 14dage her

Anmeld

21. august 2013

Christina91

Jeg fik en MA da jeg var 7 uger henne, men fosteret var dødt i uge 5. Jeg kunne teste positivt i ca 5-6 uger efter aborten, så det er vist meget forskelligt. Jeg vil bare sige at det desværre godt kan tage lidt tid. Og gør mig i øvrigt rigtig ondt, at du skulle igennem det! Øv!

Anmeld

22. august 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Her tog det 2 uger,selv om mit HCG kun lå på 27. 

Anmeld

22. august 2013

crish89

Swerg skriver:

Hej. Jeg har selv haft en meget lang proces hvor min læge var ligeglad med mig og ikke fik noget hjælp nogen steder fra. De ville heller ikke tjekke med blodprøver eller andet, trods mange symptomer og udebleven mens i 3 måneder på det tidspunkt. Jeg havde kuk testet positiv med en svar streg nr2 to gange, og den 3 gang var den helt negativ, så meget i tvivl om om der var noget. Jeg fik lavet en tidlig scanning og fik af vide, at hcg tit falder i uge 9-10 igen hos nogen senere, det var derfor jeg ikke kunne teste positiv længere.
Jeg synes du skal få lavet en tidlig scanning det koster 400kr, og så får du også bekræftet om du er gravid. Jeg er glad for jeg gjorde det, efter at gå i 15 uger i uvished.
Så kan du også fortælle lægen at du altså er gravid. Jeg har dog valgt at skifte læge da den gamle var ligeglad med alt.

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.