Swerg skriver:
Jeg har valgt at teste til jeg har en negativ test, så beg forhåbentlig kan stå med to fine streger igen om en måneds tid ... Men hvor længe går der før mit tal er lig 0?? Det er nu 5 dage siden jeg vågnede om natten og mavekrampede med styrtblødning.. Er lige stoppet med at bløde idag.
Hej. Jeg har selv haft en meget lang proces hvor min læge var ligeglad med mig og ikke fik noget hjælp nogen steder fra. De ville heller ikke tjekke med blodprøver eller andet, trods mange symptomer og udebleven mens i 3 måneder på det tidspunkt. Jeg havde kuk testet positiv med en svar streg nr2 to gange, og den 3 gang var den helt negativ, så meget i tvivl om om der var noget. Jeg fik lavet en tidlig scanning og fik af vide, at hcg tit falder i uge 9-10 igen hos nogen senere, det var derfor jeg ikke kunne teste positiv længere.
Jeg synes du skal få lavet en tidlig scanning det koster 400kr, og så får du også bekræftet om du er gravid. Jeg er glad for jeg gjorde det, efter at gå i 15 uger i uvished.
Så kan du også fortælle lægen at du altså er gravid. Jeg har dog valgt at skifte læge da den gamle var ligeglad med alt.
Held og lykke med det
Anmeld