jaaa eller en jeg troede var en ven

sagen er den at jeg har kendt den her fyr siden jeg var lille, vi har gået i skole sammen og har altid holdt kontakten igennem årene, vi er nu begge 25 ..
såå her for 6 måneder siden ca. spurgte han om han måtte oprette en mobil i mit navn da han ikk måtte for sin bank (han lider af noget kan ik huske hvad, så banken styre ALT for ham)
jeg sagde ja da han havde gjort det før i tiden UDEN problemer og han har ALTID betalt sin regning til tiden ..
så sker der det at han opsiger sit abonnement men han efterlader en efterregning, jeg kontakter ham og siger at beløbet stiger uge for uge så han må godt få den betalt den regning, han lover at betale og få sin bank til at overføre til mig. men efter måneder rettere sagt nu 2 måneder er det stadig INTET sket

og regningen har hævet sig til 1800 kr

jeg betaler den så af egen lomme, og han kommer med undskyldninger om at banken fucker det op, og der går kluder i det og bla bla, jeg tror ham fuldt ud og siger okay flere gange
idag gik det så galt

jeg skrev til ham om jeg måtte få hans rådgivers navn, så ville jeg selv kontakte min bank som kunne kontakte hans bank så der kunne komme en afklaring på det
så skete der det jeg aldrig havde troet ville ske

han blokerede mig på face, OG han har opsagt sit mobil nr

så nu kan jeg overhovedet ikke kontakte ham længere

hvad sker der!? hvorfor ikk bare sige sandheden, hvorfor skal man køre den så langt ud

jeg forstår det ikk
jeg er knust og så ked af det, jeg har altid set ham som min kammerat og som min anden bedre del jeg altid kunne gå til hvis jeg havde behov for det
har ik behov for at blive dunket i hovedet

jeg har bare behov for at komme ud med alt det der raser i mig, og alt det uvidenhed om HVORFOR!? hvad er der sket med den person jeg kendte SNØFT