Update på en dag tilbage :-) med overraskelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
13 svar
39 synes godt om
21. august 2013

Troldemommi

Vi mødte ind på Viborg sygehus i morges da vi troede jeg skulle ind og have kejsersnit,

men men det syntes lille Daniel åbenbart ikke 

Den lille mand har vendt sig rigtigt, så da jeg blev spurgt om hvad jeg ville, valgte jeg at føde normalt når veerne melder sig.

så vi er hjemme igen, og nu får han så lov til at bestemme hvornår fødslen skal være.

Men det føles nu lidt tomt ikke at have en baby i armene nu 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

B&J

ej hvor er det fantastisk du skal føde selv, men hvor må det være mærkeligt i havde sat jer op til et kejsersnit også vender den lille bølle sig sikke en rigtigt drille pind der er der inde

Anmeld

21. august 2013

mommy1991

Monica P skriver:

Vi mødte ind på Viborg sygehus i morges da vi troede jeg skulle ind og have kejsersnit,

Den lille mand har vendt sig rigtigt, så da jeg blev spurgt om hvad jeg ville, valgte jeg at føde normalt når veerne melder sig.

så vi er hjemme igen, og nu får han så lov til at bestemme hvornår fødslen skal være.

Monica 

Sikke en god nyhed!  

Anmeld

21. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Fedt at han har vendt sig, så du selv fik mulighed for at bestemme om du selv vil føde.

Ja det må virklig være mærkligt, at regne med at se sin baby i dag, også lige pludselig ka der gå 14 dage endnu, og du ska til at tænke på fødsel osv. Rigtig meget held og lykke med det hele! Vh stine

Anmeld

21. august 2013

Clisolka

Monica P skriver:

Monica 

Ej hvor fantastisk at han har vendt sig! 

Anmeld

21. august 2013

Bshizzle

Da en skøn nyhed..!!

Nu er der ikke andet for end at vente og nyde tiden inden lillebror kommer ud

Anmeld

21. august 2013

MyLove E

Ej hvor skønt. Men det er fordi jeg ikke er blevet færdig med gaven tul ham

Anmeld

21. august 2013

DianaRJS

Monica P skriver:

Monica 

synes så tilgengæld det var lidt sejt du så selv sagde du gerne ville føde vaginalt, når det hele så var planlagt faktisk ;D

Anmeld

21. august 2013

Nadia&Daniel

DianaRJS skriver:

synes så tilgengæld det var lidt sejt du så selv sagde du gerne ville føde vaginalt, når det hele så var planlagt faktisk ;D

Til ts:

Anmeld

21. august 2013

Koen.

Sådan en røver, har holdt øje med baby det meste af dagen

Men super fedt du nu kan føde selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.