ja, vi var til 2. samtale igår. mine blodprøver så meget normale ud, men jeg har forhøjet LH hormon.. vidst nok et hormon som forhindrer ægløsning, og som "helst skal ligge helt nede i kuldkælderen" som han sagde..
manden fik så afvide han skulle på riget og lægge en lille prøve.
så kiggede vi mine cyklus datoer igennem, og der er jo kæææmpe spring, den ene er på 64 dage, og den næste på 18 dage, ja og sådan kører det. han siger så at de dage jeg har kort cyklus, der har jeg højt sandsynligt ingen ægøsning? han brugte den på 18 dage og 23 dage som eksempel... jeg troede at det netop var i disse cyklusser jeg havde en chance for at blive gravid?? 
når, men vi får så også udfyldt alle de papirer der skal udfyldes og skrives under. og han fortæller så lidt om hvordan sådanne forløb de forløber .. jeg skal til skanning omkring d. 28, og se om jeg har haft eller måske er ved at have ægløsning. manden skal som sagt på riget (han har fået en tid om 1 mdr) og lægge en sædprøve.
han siger at han ikke tror jeg vil kunne blive gravid uden hjælp, med de cyklusser jeg har. han tror ikke jeg har ægløsning. næste skridt når alt er på plads, er at jeg får noegt medicin (hormoner går jeg udfra) og så skal vi se hvordan jeg reagere på det osv osv. og til slut vil det så være at de vurdere hvilken behandling der passer os bedst.
så det bliver nogen laaaange måneder. jeg er gået igang med kiss kosten, og har været på den 2 mdr tid, og har da også tabt mig 3 kg. jeg håber selvfølgelig at vi kan selv, og at den pludselig er der
men må indrømme troen ikke helt er der 
når, det var en lille update herfra hvis nogen skulle være interesserede 
god dag til jer 
Anmeld