Ja der er nemlig bare så mange ting, som man må og ikke må, og det er forskelligt alt efter hvor man læser. Jeg tror I har ret, man skal nok prøve at leve så naturligt som muligt. Spise sundt selvfølgelig osv
Men ja det er lidt en jungle at finde rundt i. Især fordi nu har vi prøvet i så mange år, at vi helt har glemt at tænke på, hvad så efter vi bliver gravide. 
det er en jungle søde....
som hoved regel så undgå så vidt som muligt parfume (vaskepulver, edt., shampoo, dusch, cremer), parabener (cremer, shampoo, dusch, makeup), organiske opløsningsmidler (spray dåser inkl. hårlak, neglelak, div. rengøringsartikler)
men du skal ikke blive fanatisk, sådan kan man ikke leve.... køb så vidt muligt svanemærkede ting...
jeg kan anbefale Kevin Murphy´s shampoo, balsam og kur, de er uden parabener og kun med naturlige ting.... samt Derma´s produkter og änglamark (COOP´s egen serie)... samt den grønne hårlak på pumpe fra Gunn Britt (fås i Matas, Føtex, Kvickly og Bilka)
jeg gjorde det at jeg brugte en mineral pudder når vi skulle noget og så eyeliner og masscara.... og kun sjældent....
så brugte jeg hårlak på pumpe og luftede godt ud...
når jeg gjorde rent brugte jeg produkter uden parfume :0) og vi vasker stadig tøj i änglamark og bruger eddike som skyllemiddel:0)
Anmeld