Har lige brug for at få luftet disse ting. Sagen er den min nabo tror hun ejer det hele her, vi må ikke flytte på hendes grimme planter som hun har sat hele vejen rundt om vores terasse og de er SÅ grimme. Hun har ejet huset som nu er delt i 4 lejligheder, hvor af hun er flyttet fra den lejlighed vi bor i til den ved siden af. Hvor af der høre et bed til vores. Som hun har over plantet med 100 forskellige ting og ukrudt. Nå til sagen, vi får så tømt vores skraldespande hver mandag, hvor jeg så i sidste uge pressede en masse vådt pap ned søndag aften da posen ikke var fyldt. Og jeg havde kun fyldt den til den linje der står på posen, det synes skraldemanden så ikke om og havde så sat seddeler på skraldespsnden om at DE var for fyldte, fred være med det tænkte jeg. Men naboen kom bare farende mod mig og fortalte det og bla bla hvor den anden nabo kom ned og hun skulle da også lige påminde ham, han var ligesom jeg når ja okay, skidt med det. Nå men poserne er tømt mandag morgen jeg har så 3 små træ ben omkring 10 cm jeg smider ud i en Tom pose. Hvor alle andre i ejendommen så har fyldt posen helt. Der er så åbenbart gået hul på posen ikke stort (lille), hvor ud man kan se den træpind. Skraldemanden har så ikke tømt den men lagt endnu en seddel og en ny posen. Naboen har sp vært så fræk at sætte et stykke af mit barns legetøj ovenpå seddel ( som om at jeg skal skifte pose) jeg vælger så at smide seddelen ud og tá legetøjet med ind i sandkassen igen. Min mand har så i spanden ved siden af smidt en skokasse, han har klemt flad. Gu hjælpende ikke om hun har rettet den helt ud og sat ovenpå spanden..... Synes sgu det efterhånden er ved at være for meget eller er det bare mig?
Anmeld