Jeres bryllupper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2013

B&J

Anonym skriver:

Det skal du skam ikke undskylde, jeg synes bare at det er hyggeligt :-)

det er godt for det var jo lige et lille sidespring

og bryllup er jo en fantastisk ting håber en dag det bliver min tur når pengene er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

bøllen

B&J skriver:

jamen jeg har da slet ikke tænkt den vej, for jeg har altid været nervøs hvis en dag jeg skulle giftes for ved ikke hvem der skulle føre mig op... men ja det skal min mor da  Takkk

Endnu et sidespring , jeg gik sammen med drengene 

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

Findusinde skriver:

Blev gift for 2 år siden, og mindes det stadig som den fedeste fest! :-) vi blev gift i vores lille kirke i byen, blev hentet hjemme af min far i deres bil, og den kørte vi også derfra i... Det betød ikke noget for mig... bag efter var vi hjemme i vores hus og have til boller, frugt kaffe og kolde øl... :-) bagefter tog vi op til vores klubhus hvor min veninde og svoger havde pyntet lokaler... Vi anede intet de havde fået et budget, og skulle pynte... :-) super fedt hvis man tør slippe lidt kontrol! Her fik vi reje cocktail, helstegt pattegris kartoffler og salat... Ingen dessert, der var bryllupskage senere... Kl 21 kom der et par dj's og spillede til kl 03... Vi havde, øl,vand, vin og spiritus.,, fri bar med bartender, og lav selv drinks... :-) min kjole var fra abc kjoler, min veninder satte hår og makeup... :-)

Det lyder til at have været alletiders bryllup - og helt afslappet (på den gode måde) Det er også sådan noget lignende, vi er ude efter. Især det med at slippe noget af kontrollen og turde overlade nogle opgaver til andre, synes jeg er supersejt. Det vigtigste for os er at det bliver en fed fest, og så betyder det virkelig ikke ret meget om der er pyntet med liljer eller markblomster.

Tak for indput. 

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Endnu et sidespring , jeg gik sammen med drengene 

Nåh, hvor fint. 

Jeg har godt nok stadig min far, men et eller andet i mig, synes at jeg er lidt for gammel til at blive "givet væk". Har faktisk tænkt at jeg måske hellere vil gå sammen med vores datter. Men måske min far ville blive skuffet, min ældre søster blev gift på rådhuset spontant og ingen af os var med... 

Anmeld

22. august 2013

bøllen

Anonym skriver:

Næste sommer skal min kæreste og jeg giftes og mangler inspiration. Jeg er derfor meget nysgerrig efter at høre om jeres bryllupper. 

Hvor I blev gift.

Hvordan dagen forløb.

Menuen, drikkevare, om I selv lavede maden.

Hvor kjolen var fra, ringene, om I selv lagde make-up og satte hår.

Festen og hvordan det hele føltes for jer. 

Ja, kort sagt - alt. 

Fortæl, fortæl. Jeg er interesseret i at høre alt om dagen og planlægningen, og gode råd modtages også meget gerne.

Tillykke med det kommende bryllup.

vi blev gift i kirken . Efter kirken var der reception hjemme i vores have . Der var opsat pavillon hvor der var sat borde / stole . Der blev serveret små sandwich ( selv lavet ) samt bryllupskage . Super hyggeligt og vejret var fantastisk .

om aftnen var vi ude og spise med vores nærmeste familie og venner . Det blev holdt på et hotel / resturant i vores by . Maden var buffet , smagte fantastisk . Vi ønskede ikke traditionel bryllup . Men mere afslappet . Og det blev det . Lige som ønsket .

vi havde valgt et lille bryllup da ingen af os, er til at være centrum til en stor fest . Samt vi ønskede at bruge pengene på en ferie med vores børn . Så 3 uger efter tog vi 14 dage til Frankrig / Disney land.

kjolen havde jeg fundet på nettet , i en brudebutik tæt på os . Det var lige det jeg drømte om ( er IKKE kjole pige ) håret blev sat ved en frisør . Makeup blev lagt af en god veninde herhjemme . Hun hjalp mig i kjolen sammen med mandens lillesøster . Sammen kørte vi til kirken .

mine børn på dengang 5 år fulgte mig op , sammen med ovennævnte venindes pige på 8 år .

alt i alt en helt fantastisk dag lige i vores ånd

Anmeld

22. august 2013

Timmner

Org... Hvor ville jeg gerne være med i denne samtale, men er det svære ikke blevet gift endnu 

Anmeld

22. august 2013

LilleMie

Nu er jeg ikke gift (eller forlovet), men du får lige mine tanker om mit drømmebryllup til inspiration 

Kæresten og jeg er enige om, at vi ikke vil giftes i kirken, da vi slet ikke er religiøse. Så vi tager nok i stedet på rådhuset med de nærmeste om formiddagen og holder et havebryllup hjemme i baghaven bagefter, hvor jeg kan gå op af "kirkegulvet" med min far og datter, hvor vi bliver "viet" af en god ven, som siger nogle personlige ord og vi får ringene på.

Festen skal foregå i et telt i haven og være for den nærmeste familie ca. 25 personer og ca. lige så mange af de nærmeste venner. 

Festen skal være uhøjtidelig og vi har ikke lyst til en fest fyldt med sange og taler, men et par enkelte korte er selvfølgelig ok (tror f.eks. ikke min mor er til at stoppe og tænker også at vi selv skal sige et par søde ord til hinanden).

Jeg kan godt lide lidt af det traditionelle, så jeg vil gerne have hvid kjole og en bryllupskage (dog uden brudeparret på toppen). En egentlig brudevals tror jeg ikke vi danser, men måske noget lignende sent på natten, når vi bliver fulde

Held og lykke med planlægningen af jeres bryllup 

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Nu er jeg ikke gift (eller forlovet), men du får lige mine tanker om mit drømmebryllup til inspiration 

Kæresten og jeg er enige om, at vi ikke vil giftes i kirken, da vi slet ikke er religiøse. Så vi tager nok i stedet på rådhuset med de nærmeste om formiddagen og holder et havebryllup hjemme i baghaven bagefter, hvor jeg kan gå op af "kirkegulvet" med min far og datter, hvor vi bliver "viet" af en god ven, som siger nogle personlige ord og vi får ringene på.

Festen skal foregå i et telt i haven og være for den nærmeste familie ca. 25 personer og ca. lige så mange af de nærmeste venner. 

Festen skal være uhøjtidelig og vi har ikke lyst til en fest fyldt med sange og taler, men et par enkelte korte er selvfølgelig ok (tror f.eks. ikke min mor er til at stoppe og tænker også at vi selv skal sige et par søde ord til hinanden).

Jeg kan godt lide lidt af det traditionelle, så jeg vil gerne have hvid kjole og en bryllupskage (dog uden brudeparret på toppen). En egentlig brudevals tror jeg ikke vi danser, men måske noget lignende sent på natten, når vi bliver fulde

Held og lykke med planlægningen af jeres bryllup 

Spændende drømme-bryllup, og meget lig mit. Hvordan kan man "vies" af en ven? Altså, er man så officielt gift? Jeg er slet, slet heller ikke religiøs, så det kunne også meget fint være en mulighed for os...

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

bøllen skriver:

Tillykke med det kommende bryllup.

vi blev gift i kirken . Efter kirken var der reception hjemme i vores have . Der var opsat pavillon hvor der var sat borde / stole . Der blev serveret små sandwich ( selv lavet ) samt bryllupskage . Super hyggeligt og vejret var fantastisk .

om aftnen var vi ude og spise med vores nærmeste familie og venner . Det blev holdt på et hotel / resturant i vores by . Maden var buffet , smagte fantastisk . Vi ønskede ikke traditionel bryllup . Men mere afslappet . Og det blev det . Lige som ønsket .

vi havde valgt et lille bryllup da ingen af os, er til at være centrum til en stor fest . Samt vi ønskede at bruge pengene på en ferie med vores børn . Så 3 uger efter tog vi 14 dage til Frankrig / Disney land.

kjolen havde jeg fundet på nettet , i en brudebutik tæt på os . Det var lige det jeg drømte om ( er IKKE kjole pige ) håret blev sat ved en frisør . Makeup blev lagt af en god veninde herhjemme . Hun hjalp mig i kjolen sammen med mandens lillesøster . Sammen kørte vi til kirken .

mine børn på dengang 5 år fulgte mig op , sammen med ovennævnte venindes pige på 8 år .

alt i alt en helt fantastisk dag lige i vores ånd

Dejligt bryllup  Drømmer også om en havefest. Lejede I pavillionen, og i så fald, hvor meget måtte I give?

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

Timmner skriver:

Org... Hvor ville jeg gerne være med i denne samtale, men er det svære ikke blevet gift endnu 

Som LilleMie kan du måske beskrive dit drømme-bryllup 

Jeg vil i hvert fald meget gerne høre om det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.