Nu er jeg ikke gift (eller forlovet), men du får lige mine tanker om mit drømmebryllup til inspiration 
Kæresten og jeg er enige om, at vi ikke vil giftes i kirken, da vi slet ikke er religiøse. Så vi tager nok i stedet på rådhuset med de nærmeste om formiddagen og holder et havebryllup hjemme i baghaven bagefter, hvor jeg kan gå op af "kirkegulvet" med min far og datter, hvor vi bliver "viet" af en god ven, som siger nogle personlige ord og vi får ringene på.
Festen skal foregå i et telt i haven og være for den nærmeste familie ca. 25 personer og ca. lige så mange af de nærmeste venner.
Festen skal være uhøjtidelig og vi har ikke lyst til en fest fyldt med sange og taler, men et par enkelte korte er selvfølgelig ok (tror f.eks. ikke min mor er til at stoppe og tænker også at vi selv skal sige et par søde ord til hinanden).
Jeg kan godt lide lidt af det traditionelle, så jeg vil gerne have hvid kjole og en bryllupskage (dog uden brudeparret på toppen). En egentlig brudevals tror jeg ikke vi danser, men måske noget lignende sent på natten, når vi bliver fulde 
Held og lykke med planlægningen af jeres bryllup 

Anmeld