Brev til en hemmelig date

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
4 svar
1 synes godt om
21. august 2013

LHS

Hej Alle på Baby.dk

Det forholder sig sådan at jeg skal invitere min kæreste på en hemmelig date, hvor vi skal køre go kart, ud og spise og måske ind i byen og få en øl. Vores datter skal så passes ude - første gang det ikke er ved os. Dette ved min kæreste selvfølgelig intet om. Sagen er så den at jeg vil skrive et lille brev til ham som han finder i bilen om morgenen, men først må åbne når han kører fra arbejde. Der skal så stå at han bliver hentet kl. 16 om han skal medbringe en ekstra t-shirts. Men derudover vil jeg jo gerne skrive en en masse søde ting til ham, da han virkelig er det bedste kæreste der findes. Altid støttende og er der for mig  Men når jeg skriver noget syntes jeg at det lyder så kliché agtigt.

DERFOR: Har i nogle forslag til hvad jeg kan skrive til ham?

Rigtig god onsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

B&J

nej ved ikke lige hvad du kan skrive ´men hvor er det bare en super fantastisk ide

hvor bliver han da bare noget såååå glad håber jeg da... og tror jeg da 100%

ej hvor er det fedt....

Anmeld

21. august 2013

o1Mutte

LHS skriver:

Hej Alle på Baby.dk

Det forholder sig sådan at jeg skal invitere min kæreste på en hemmelig date, hvor vi skal køre go kart, ud og spise og måske ind i byen og få en øl. Vores datter skal så passes ude - første gang det ikke er ved os. Dette ved min kæreste selvfølgelig intet om. Sagen er så den at jeg vil skrive et lille brev til ham som han finder i bilen om morgenen, men først må åbne når han kører fra arbejde. Der skal så stå at han bliver hentet kl. 16 om han skal medbringe en ekstra t-shirts. Men derudover vil jeg jo gerne skrive en en masse søde ting til ham, da han virkelig er det bedste kæreste der findes. Altid støttende og er der for mig  Men når jeg skriver noget syntes jeg at det lyder så kliché agtigt.

Rigtig god onsdag

Hvad har du skrevet selv?

Anmeld

21. august 2013

o1Mutte

LHS skriver:

Hej Alle på Baby.dk

Rigtig god onsdag

Hov og super god ide

Anmeld

21. august 2013

LHS

B&J skriver:

nej ved ikke lige hvad du kan skrive ´men hvor er det bare en super fantastisk ide

hvor bliver han da bare noget såååå glad håber jeg da... og tror jeg da 100%

ej hvor er det fedt....

Hehe det håber jeg også En "herre-date"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.