Pletblødning på CD 19 og 20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.171 visninger
7 svar
2 synes godt om
20. august 2013

Yummimummy

Hej piger

J er ny herinde og skriver første gang..

Vi er igang med barn 2 og har prøvet i 19 måneder nu..!!

Mit spørgsmål er at igår og idag om morgen har jeg haft lidt pletblødnning.. Har aldrig prøvet det før. Ville lige sige at j har haft ægløsning på CH 16 el 17,, så hvad ka det være??Kan dt være implatuonsblødning?? Har nogen prøvet dette??

Har været til akupunktur i denne cyklus.. Så håber virkelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2013

Sujan

Yummimummy skriver:

Hej piger

Mit spørgsmål er at igår og idag om morgen har jeg haft lidt pletblødnning.. Har aldrig prøvet det før. Ville lige sige at j har haft ægløsning på CH 16 el 17,, så hvad ka det være??Kan dt være implatuonsblødning?? Har nogen prøvet dette??

Det fik jeg også.. Der havde vi prøvet i 2,5 år.. Det viste sig at være ægget det satte sig fast... Så krydser fingre for dig:-)

Anmeld

21. august 2013

Rockertand

Yummimummy skriver:

Hej piger

Har du testet for ægløsning? - og den var positiv på hvilken dag? Hvor lang er din cyklus?

Anmeld

21. august 2013

Yummimummy

Rockertand skriver:

Har du testet for ægløsning? - og den var positiv på hvilken dag? Hvor lang er din cyklus?

Nej har ikk testet for ægløsning, for havde tænkt mig at tag den med ro denne måned og ikk tænke over det. Men j kan mærke når j har ægløsning. Og mit cyklus er på 31 dage. Kan dt godt være en implationsblødning så hurtig?

Anmeld

21. august 2013

Rockertand

Yummimummy skriver:

Nej har ikk testet for ægløsning, for havde tænkt mig at tag den med ro denne måned og ikk tænke over det. Men j kan mærke når j har ægløsning. Og mit cyklus er på 31 dage. Kan dt godt være en implationsblødning så hurtig?

Så er det umuligt at vide, om det er pga. ægløsning, eller det er implantation ( som sker 5-7 dage efter ægløsning), eller det simpelthen blot er et udsving i dit hormonniveau (som sagtens kan ske én gang og aldrig igen).
Man kan aldrig udlede, at man har ægløsning på grund af fysiske symptomer, heller ikke selvom de samme symptomer dukker op hver måned, symptomerne kan komme flere dage før ægløsning, de kan være der pga. De hormonelle forandringer og ikke direkte relateret til selve ægløsningen, og så kan man også få symptomerne, selvom man faktisk ikke ægløsner, som nogle PCO-piger, så man kan ikke vide sig sikker, men man får den bedste indikator i ægløsningsteste.
Held og lykke

Anmeld

21. august 2013

Hullabullabulla

Rockertand skriver:

Så er det umuligt at vide, om det er pga. ægløsning, eller det er implantation ( som sker 5-7 dage efter ægløsning), eller det simpelthen blot er et udsving i dit hormonniveau (som sagtens kan ske én gang og aldrig igen).
Man kan aldrig udlede, at man har ægløsning på grund af fysiske symptomer, heller ikke selvom de samme symptomer dukker op hver måned, symptomerne kan komme flere dage før ægløsning, de kan være der pga. De hormonelle forandringer og ikke direkte relateret til selve ægløsningen, og så kan man også få symptomerne, selvom man faktisk ikke ægløsner, som nogle PCO-piger, så man kan ikke vide sig sikker, men man får den bedste indikator i ægløsningsteste.
Held og lykke

Arh det er jeg nu ikke enig med dig i. Hvis ens cyklus er regelmæssig og man kan mærke smerter præcis samme dag i hver cyklus så kan man godt konkludere.

Jeg tog i 8 måneder i træk ÆL teste. Det gjorde jeg for at være sikker på at min krop ikke snød mig. Brugte samtidig temperaturmetoden. Og den var sikker HVER gang. ÆL slim fra dag 18, positiv test dag 20 og smerter - MANGE smerter dag 21. Dette mønster fortsatte alle 8 testmåneder. At jeg så ikke blev gravid så nemt skyldtes kærestens kvalitet .

Til TS:

Det kan godt være implantationsblødning , men det lyder som om det er meget tidligt. Det kan også være en eftervirkningerne af ægløsningen men det er svært at sige, der er nok ikke så meget for andet end at vente til du kan teste

Anmeld

21. august 2013

Yummimummy

Hmm ok tak for svarene..

Anmeld

21. august 2013

Yummimummy

Har igen idag om morgen haft lille smule lyserød agtig blødning.. Og det tredje dag idag j har haft det.. Mærkeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.