Åh, jeg er virkelig i en ulykkelig situation 
Jeg har en kæreste som jeg elsker overalt på jorden. Vi har kendt hinanden i 1½ år, men har været fra hinanden 4 gange, højst 3 uger ad gangen, så skriver den ene af os og vi forelsker os igen.
Problemet er at vi simpelthen ikke kan enes! Vi har her det sidste stykke tid virkelig kæmpet for vores forhold, prøvet forskellige ting, men det ender altid med vi kommer op at skændes. Vi er begge meget nærtagende. Jeg reagerer ved at blive ked af det og føle mig uelsket, han råber ad mig eller siger grimme ting.
Vi havde aftalt vi skulle bo sammen snart, men jeg kan simpelthen ikke se det for mig. Vi har forskellige standarder ang rengøring og jeg er tit bare træt af at han er der (jeg er hos ham altid, men har stadig min lejlighed). Ofte savner jeg bare at være hjemme alene.
Jeg tænker at vi ikke burde være sammen mere, vi ødelægger hinanden. Jeg er bange for mit selvværd vil lide et knæk af det her, fordi han ofte ikke er særlig sød ved mig når vi skændes. Men jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at droppe ham. Alle de gange vi har været gået fra hinanden har jeg haft det rigtig skidt, tænkt på ham konstant og stalket han på facebook! Ydermere starter jeg på nyt studie om et par uger, og jeg ved det bliver en udfordring. Har brug for støtte fra ham, og er også bange for jeg får det så skidt uden ham at jeg ikke kommer afsted i skole. Jeg har meget få venner, ingen af dem bor i nærheden af mig, desværre. Snakker meget sjældent med min familie.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg elsker virkelig min kæreste, men vi har det bare ikke godt sammen. What to do???
Anmeld