Hjælp nogen fra hvidovre københavn 2650?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.880 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

twinsmama

Hej piger skal flytte til hvidovre kommune (hvidovre strandvej) til december og skal til at finde nogen børnehaver til mine to små tvilling piger,, men er fuldstændig på bar bund og kender ingen fra det område som kunne anbefale noget så har hårdt brug for hjælp kender i nogen børnehaver omkring strandvejen i hvidovre el deromkring hjælllllpppppppppppppppppp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

siw84

jeg bor i hvidovre men venter mit første barn så kender ikke så meget til børnehaverne, men du kan gå ind på hvidovre.dk og under børn og unge og du kan få en liste over de børnehaver der er i hvidovre. så kan du på den måde finde ud af hvad for nogle der ligger i nærheden hvor du flytter hen, ellers er de rigtig hjælpsomme oppe på rådhuset. håber det kan hjælpe lidt

Anmeld

19. juli 2009

JulieE

twinsmama skriver:

Hej piger skal flytte til hvidovre kommune (hvidovre strandvej) til december og skal til at finde nogen børnehaver til mine to små tvilling piger,, men er fuldstændig på bar bund og kender ingen fra det område som kunne anbefale noget så har hårdt brug for hjælp kender i nogen børnehaver omkring strandvejen i hvidovre el deromkring hjælllllpppppppppppppppppp

Hejsa!

Jeg bor i Hvidovre, men godt nok i midt/nord og ikke nede ved stranden :-) Mine to unger  på 2½ og 5 år, går i  børnehaven og vuggestuen Rosenhøj som ligger lige ved siden af Hvidovre sygehus. Børnehaven (faktisk begge institutioner) kan jeg da helt klart anbefale  Men det er nok lidt i den forkerte retning...
Gennem bestyrelsen i vuggestuen kender jeg lederen af Strandhuset (integreret inst)og på det hun fortæller lyder det som en rigtig god istitution. ellers ved jeg at  Viller og Kirsebærhuset (begge integrede inst) er meget søgt... Håber det gav dig lidt at gå efter. Du må endelig spørge igen, hvis der er noget jeg kan hjælpe med

Mange hilsner fra
Julie,  mor til Jacob 5 år og Line 2½ år

Anmeld

19. juli 2009

twinsmama

hej piger tusind tak for hjælpen... så ved jeg hvor jeg skal starte

Anmeld

19. juli 2009

grinbidderen

Hej har selv boedet i hvidovre i 23 år og gik selv i en børnehave som hedder søstjernen, den ligger på søstjernevej i hviodvre og det er rilmlig tæt på starndvejen, og det er en god børnehave den har osse meget ros... du blir glad for at bo i hvidovre, ville selv ønske jeg stadigvæk boede der..

Anmeld

20. juli 2009

twinsmama

hej... tusind tak for dit svar har nemlig selv stødt ind i institution søstjernen da det ikke er så langt fra hvor jeg skal bo, så den vil jeg da helt klart tag ned og tjekker tak for hjælpen piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.