Jubiiiiiiii skal giftes.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
12 svar
9 synes godt om
20. august 2013

H+S Skjolgborg.

Så har vi funde datoen enten den 26/7-2014 eller 2015.

har funde kjolen osv ville i se den MANDEN MÅ JO IKKE.

vi holder det for hele familie og vennerne i vores dejlig ny flotte lave have 

Mvh

Henriette som have 6 års dag den 26/7-2013 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

B&J

ej hvor fantastisk med i skal giftes stort tillykke hvor bliver det en vidunderlig dag for jer begge og SELVFØLDIG VIL VI SE KJOLEN

Anmeld

20. august 2013

Victoriasmor88

Ihh sikke en god dag, det er nemlig dagen hvor både min datter og jeg har fødselsdag 

Anmeld

21. august 2013

H+S Skjolgborg.

Prinsesse2ben skriver:

Ihh sikke en god dag, det er nemlig dagen hvor både min datter og jeg har fødselsdag 

ok også jer begge to.

Min veninde igemme 30 år har også fødselsdag den dag så nemt af husk vores og hendes fødselsdag hihi 

Anmeld

21. august 2013

H+S Skjolgborg.

B&J skriver:

ej hvor fantastisk med i skal giftes stort tillykke hvor bliver det en vidunderlig dag for jer begge og SELVFØLDIG VIL VI SE KJOLEN

Takkkk.

oki

Anmeld

21. august 2013

H+S Skjolgborg.

Her er den og mega billig.......

her er hjemmesiden.

http://www.jjshouse.com

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. august 2013

H+S Skjolgborg.

21. august 2013

Weber

H+S Skjolgborg. skriver:

eller den her  http://www.lightinthebox.com/da/MIAMI---brudekjoler-i-satin_p159781.html 

hvad for en syntes i???

STORT TILLYKKE !!

puha , de to sider har der tidligere været rigtig meget bøvl med, ved ikke hvordan det er i dag, men tjek evt. trustpilot

Så bestil endelig kjolen i god tid, så den kan nå at blive returneret, hvis der er noget i vejen.

Der sendes fra Kina/asien på begge sider og derfor er leveringstiden nogle gange lang, og du skal betale told af varen, da den kommer ude fra EU.

Sidste råd i rækken, gem ALT kommunikation mellem jer, som sikkerhed for aftalen, skulle der så være noget i vejen, kan banken hjælpe med at tilbageføre pengene.

Det er ikke for at være negativ, men bare en heads up, så du ikke ender i en træls situation

Og så tag edelig ud og prøv en lignende kjole i en butik, for at se om kjolens form passer dig

Held og lykke med kjole valget 

Anmeld

21. august 2013

B&J

H+S Skjolgborg. skriver:

eller den her  http://www.lightinthebox.com/da/MIAMI---brudekjoler-i-satin_p159781.html 

hvad for en syntes i???

helt klart den først den er sååååååååååå flot hold da op en smuk kjole

Anmeld

21. august 2013

...,

Stort tillykke !! Det er en fantastisk dag
Uhhh ha jeg synes virkelig du skal overveje at købe din kjole i en butik! Var selv inde og se på netop den side, Og fandt så mangle dårligeting om den, blandt andet at kjolen ikke ligner den på billedet, stoffet er anderledes osv..

Desuden vil jeg anbefale dig at prøve forskellige modeller,de kjoler jeg havde tænkt på var slet ikke dem der sad flottest og som jeg følte mig godt tilpas i

Held og lykke med det hele! Planlægningen er så skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.